Spørgsmål, produktdiskussioner Exo Terra Natural Light Pære Dagslys (Tidligere Repti Glo 2.0)

26 svar
audrey
1 beskeder
audrey
HejEr lyset hvidt eller gult?
Yoann
2 beskeder
yoann
Hej, jeg havde to spørgsmål, jeg ved ikke, hvilken styrke af natural light pære jeg har brug for, 13 eller 26 watt, eftersom jeg vil sætte 2 i et tropisk terrarium på 60x60x45 til en crested gekko, og desuden en UVB 100 exoterra pære, som jeg heller ikke ved, om den skal være 13 eller 26 watt.
jonathan
1 beskeder
jonathan
Hej, jeg har et terrarium på 60*45*45 til en gecko. Hvilken anbefaler du, en 13w eller en 25w pære?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hello, It depends on the temperature you want to achieve in your terrarium, the room's ambient temperature, and whether you have a second heat source. In any case, we advise connecting the bulb to a thermostat which will allow you to maintain the correct temperature. Best regards, The Zoomalia team
julien
3 beskeder
julien
Hej; jeg har to Glow Light Maxi lampeholdere til at lyse et 500-liters akvarium op. Kan denne pære give det nødvendige lys til plantevækst i akvariet? Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette er ikke nok til et akvarium af den størrelse. GLOW LIGHT-stativet skal ikke bruges på et akvarium. Det overholder ikke de elektriske standarder til dette formål. Vi anbefaler at tilføje en lampe. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
RUFUS
4 beskeder
rufus
Til et terrarium på 90x45x60, skal jeg bruge en 13W eller 25W? Det er til en leopardgekko.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler hellere 25W. Venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
charlène
1 beskeder
charlène
Hej, jeg vil gerne vide, hvilken pære der ville være egnet til en elaphe i et terrarium på 90x45x45? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For en Elaphe, brug en dagslys pære type NATURAL LIGHT 26W + en pære med lav UVB-stråling: Type REPTILE UVB 100 (26W) Med venlig hilsen Christelle fra Zoomalia
véronique
3 beskeder
véronique
Jeg har brug for en 13 eller 26 watt til en leopardgekko, hvis alt andet allerede er opvarmet,...?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det afhænger af størrelsen på dit terrarium. Med venlig hilsen, ZOOMALIA-holdet
Nicolas
1 beskeder
nicolas
Hei, jeg vil gerne vide, hvilken type lampe der ville være passende til en tre år gammel Hermann-skildpadde, der skal bo i et terrarium om vinteren. Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne lyspære vil være ideel sammen med en Sun Glo smalstråle-pære: https://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-a-faisceau-etroit-sun-glo-p-577.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Damien
1 beskeder
damien
Hvilken pære er passende til en ung kamæleon, tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Pærenes effekt afhænger af størrelsen på dit terrarium. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
mathias
1 beskeder
mathias
Hej, jeg har et terrarium på 40*30*30, tror du det vil give god belysning til mit tropiske terrarium? Jeg har 2 hyla cinerea. Hjælper det planterne med at vokse?
evelyne
1 beskeder
evelyne
Mit terrarium måler 60x60x45, og jeg har en 5.0 UV-lampe. Tror du, at det er lidt for meget, da det kolde område stiger til 30 grader... ville en 2.0 være bedre, da jeg har fået dette terrarium med dette udstyr? Mvh
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Alt afhænger af arten. Hvilket dyr har du? Venlig hilsen, Zoomalia teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre