Spørgsmål, produktdiskussioner

90% kunder

anbefaler dette produkt

Udtalelse 4.5 4.8/547
38 svar
LIONEL
1 beskeder
lionel
Hej, jeg bekræfter, at jeg har bestilt et bur, og det ankom med en beskadiget bund i et hjørne. Jeg kontaktede straks kundeservice med et billede som bevis, og efter nogle udvekslinger modtog jeg en kreditnota på købsbeløbet
fanny
2 beskeder
fanny
Hej, jeg har sendt en e-mail til kundeservice, men jeg har ikke fået noget svar fra dem. Jeg ved ikke, om de svarer eller ej? Desuden har jeg min kanin på lørdag. Med venlig hilsen
Simon
2 beskeder
simon
Hej, Som i mange andre kommentarer, ankom bunden af buret i plastik beskadiget. Pakken på 17,5 kg leveret til et afhentningssted (tobaksblad) havde ingen ydre skader. På grund af pakkens størrelse og vægt (mad, høballer, strøelse) kunne jeg selvfølgelig ikke pakke den ud i butikken, før jeg skrev under på kvitteringen. Jeg havde ikke tegnet zen-forsikring. Jeg håber dog, at Zoomalias team hurtigt kan finde en løsning på problemet. En anmodning blev sendt til kundeservice. I betragtning af antallet af lignende kommentarer, kan det være nødvendigt at genoverveje beskyttelsen af burets bund under transport?
Laurent
1 beskeder
laurent
Hej, pakken modtaget i meget god stand men ved åbning af kassen, var et af hjørnerne brudt af. Jeg har modtaget en gavekort uden udløbsdato gyldig på zoomalia hjemmesiden.
patricia
1 beskeder
patricia
Hej, tilsyneladende er problemet med leverancer med den knækkede bakke ikke blevet taget i betragtning
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej hr.,

Du har haft den rigtige idé at kontakte kundeservice. Din forespørgsel vil blive behandlet så hurtigt som muligt. Eftersalgstjenesten vil vende tilbage til dig for at tilbyde en passende kompensation. Dette vil også give os mulighed for at identificere din ordre og dens rejse fra forberedelse til levering. Bagefter vil vi gøre det nødvendige for at forbedre os.

Jeg ønsker dig en god dag, vi ses snart.
Amandine fra Zoomalia
fanny
2 beskeder
fanny
Hej, jeg har også modtaget buret med den knækkede bakke, jeg tror, det blev knækket under leveringen!! Jeg spekulerer på, om de sender os en ny bakke, eller om de refunderer os? Jeg håber, de sender mig en ny bakke.
Alicia
2 beskeder
alicia
Hej, er denne bur egnet til to marsvin?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur kan uden problemer rumme to marsvin. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Virginie
1 beskeder
virginie
Mine 2 er inde og galopperer overalt.. så ja
Chloé
1 beskeder
chloé
Hej, jeg har modtaget mit bur i stykker. Hos pakkeshoppen sagde de, at det ikke var nødvendigt at åbne pakken. Da jeg kom hjem, åbnede jeg den og opdagede, at det var skadet. Jeg har forsøgt at åbne en tvist, men uden resultat. Jeg vil gerne modtage en ny. Hvad skal jeg gøre?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, I forbindelse med en kundeserviceanmodning inviterer vi dig til at kontakte vores kundeservice direkte via opfølgningen af din ordre. Kundeservice vil gøre alt for at give dig hurtig feedback. Du kan også ringe til vores kundeservice på 0 892 494 028 (mandag til fredag, fra 10:30 til 12:30 og fra 14:30 til 17:30). Med venlig hilsen, Zoomalia holdet
Elisabeth
1 beskeder
elisabeth
Hello, we received the cage broken at a relay point. We refused the receipt of the parcel (cause breakage). It will be sent back from the relay point tomorrow. We wish to be reimbursed but cannot find your email address to mention the problem. Thank you for replying. Guillaume
dominique
1 beskeder
dominique
Hej, kan der være en dværgkanin i dette bur NERO 3 de luxe Black Fuschia, tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur er helt velegnet til en dværgkanin. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Cynthia
2 beskeder
cynthia
Hej, Jeg vil gerne bestille dette produkt, men når jeg skal afslutte min ordre, bliver jeg tvunget til at få min ordre fulgt op pr. telefon. Hvordan kan man fjerne det? Kan vi bare anmode om opfølgning pr. mail, som vil være gratis? Hvis vi ikke tager Zen-garantien og buret går i stykker, vil I så stadig sende os et nyt? Tak for dit svar. Med venlig hilsen
Cynthia
2 beskeder
cynthia
Hej; Nogle kommentarer siger, at de har modtaget deres bur i stykker. Hvordan foregår det, især hvis man ikke tager zen-garantien? og hvis vi får leveret buret til et afhentningssted. Kan vi åbne det derhjemme og returnere det, hvis vi opdager, at det er beskadiget?
Elodir
1 beskeder
elodir
Er huset flytbare i dette bur?Tak på forhånd
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, det ly er aftageligt. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
pauline
1 beskeder
pauline
Jeg læste, at buret nogle gange ankommer i stykker, hvad skal jeg gøre, hvis det er tilfældet??? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er vigtigt at kontrollere din pakke med det samme ved ankomst, FØR du underskriver leveringsbekræftelsen til fragtmanden. Hvis du opdager en anomali, skade eller manglende produkt, skal du afvise pakken, som så vil blive returneret til os. Vi kan således sende dig et nyt bur så hurtigt som muligt. En Zen-forsikring tilbydes også som en option for at sikre en tryg levering. Venlig hilsen, Zoomalia holdet
alexandra
1 beskeder
alexandra
Bonjour, hvor mange centimeter er der mellem sprosserne? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, afstanden mellem tremmerne i Nero 3-buret er 25,6 mm. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
catherine
2 beskeder
catherine
Bukker toppen af ​​buret, for lettere opbevaring? Tak Cathy
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Nej, dette bur er ikke foldbart. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Tiffany
2 beskeder
tiffany
Vil dette bur være godt til min syriske hamster, som er ret stor? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur er ikke egnet til en hamster, afstanden mellem stængerne er for stor, den risikerer at flygte. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Johanna
1 beskeder
johanna
Hej, Kan dette bur være passende til 2 marsvin? Da jeg ønsker at tage dem et ekstra indhegning, i hvilket de vil være i stand til at komme ud hver dag i 1 til 2 timer. Tak til dig.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur vil passe til dine to marsvin. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
tifany
1 beskeder
tifany
hej, jeg ville gerne vide, hvis jeg tager nero 3 de luxe sort og fuchsia, hvor lang tid det tager, før jeg kunne modtage det
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur er i øjeblikket tilgængeligt og kan leveres via Chrono relay inden for 24 timer. Med venlig hilsen Team Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre