Spørgsmål, produktdiskussioner
10 svar
1 beskeder
christelle
Hej, meget tilfreds med produktet, hurtig levering og virkelig professionel leveringsmand. Mit problem er, at jeg ikke kan klikke taget på, hvordan gør jeg det? Jeg tør ikke rigtig presse for meget, tak for din hjælp.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, det er svært at svare uden præcise visuelle oplysninger. Sørg for, at alt er monteret korrekt ved at følge instruktionerne, det er muligt, at en del ikke er sat korrekt. Taget skal sidde fast, så det kan være nødvendigt at bruge lidt kraft for at klikke det på plads. Hvis du stadig oplever problemer, kan du kontakte vores kundeservice direkte via din ordresporing eller på [email protected]. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
1 beskeder
melissa
Hej, hvilken størrelse skal jeg tage til en blandet staff og labrador? Med venlig hilsen
2 beskeder
sebastien
Hej, hvilken niche ville være passende til en voksen fransk bulldog? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Medium skulle være passende. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
2 beskeder
dominique
Hej, kan du fortælle mig hvilken model af niche Casa Felice til en Australsk hyrdehund? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hola, Vi anbefaler det største. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
2 beskeder
dominique
Hej, jeg vil gerne vide, hvilken type hundehus der er bedst til en australsk hyrdehund? Findes der frostbeskyttende døre til denne type? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler den store størrelse. Der findes ikke nogen dør til denne niche. Du kan finde vores døre nedenfor: https://www.zoomalia.com/animalerie/accessoires-divers-pour-les-niches-et-les-corbeilles-c-246-1.html Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia