Spørgsmål, produktdiskussioner Hundehus i træ med terrasse og tag i PVC Zolia Maui

15 svar
blandine
1 beskeder
blandine
Kan det passe til rottweilere?
Ludivine
2 beskeder
ludivine
Måske, men den skal nok bukke sig godt for at komme ind, for døren er lille. For en hund på 30 kg er det godt, min anden hund (20 kg) smutter ind med den, men de sidder trangt.
Elena
6 beskeder
elena
Hejsa, jeg ønsker at købe en godt isoleret hundehus, der kan modstå temperaturer helt ned til -10 grader. Tror du, at hvis jeg sætter en plastik svingdør på døren og en træplade på vinduet, kan indersiden holde en god temperatur? Er det tilstrækkelig isoleret? Hvad er dets forventede levetid, hvis træet bliver godt vedligeholdt...takket på forhånd.
Ludivine
2 beskeder
ludivine
Det er tyndt træ, ikke særlig isolerende, tror jeg...
michel
1 beskeder
michel
Hej, er det velegnet til en voksen schæferhund han?
domitille
2 beskeder
domitille
hej, jeg leder efter et hundehus til en hvid schweizisk hyrdehund på omkring 30 kg (hun vil sandsynligvis blive lidt tykkere, da hun kun er et år gammel). Er dette hundehus passende til hende? Det er ikke nemt at danne sig en idé blot ved at kigge på dimensionerne.. Tak!
Pascaline
1 beskeder
pascaline
Hej, Min australske hyrde har det rigtig godt. Han vejer 33 kg ☺️
Ducuing
2 beskeder
ducuing
Hej, niche fungerer godt til en Malinois, det er ret stort. Tak
Elodie
4 beskeder
elodie
God aften, jeg tror ikke
Elodie
4 beskeder
elodie
God aften, jeg har en schæferhund, og det er perfekt
Ducuing
2 beskeder
ducuing
Hej, jeg ville gerne vide, om skålen og legetøjet sælges med hundehuset. Tak.
Elodie
4 beskeder
elodie
God aften, jeg købte den sidste måned, og kun buret sælges (ingen tilbehør ved siden af).
jean claude
1 beskeder
jean claude
hej, ville dette hundehus passe til en berner sennen på 48 kg?
Elodie
4 beskeder
elodie
God aften, jeg har en schæferhund, og det er perfekt

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre