Spørgsmål, produktdiskussioner
17 svar
6 beskeder
aurélie
Hej, jeg vil gerne placere et par Gouldian Finker i dette bur, er det tilstrækkeligt, for at de kan trives? Hvor høj er buret? Hvad anbefaler du som rede?
2 beskeder
maryse
Jeg vil gerne bestille buret, der er i min kurv, forudsat at det er gråt, men ikke sort. Tak fordi du svarede.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Desværre kan vi ikke vælge farven på dette bur. Det afhænger af vores leverandør. Vi beder om undskyldning for ulejligheden. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

7 beskeder
césar
Hej, er Opdrætsburet Cova 67 + skuffer hvid/sort den på det andet billede? Mange tak!
11381 beskeder
zoomalia
Hello, We no longer have the ability to choose the color. It depends on the arrivals from our supplier. Best regards, The Zoomalia team

7 beskeder
césar
Hej, kan vi flytte/fjerne stavene? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, foderstationer og siddepinde installeres af jer ved udpakning af buret og det, som I ønsker. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
1 beskeder
françoise
Hej. Kan taget på dette bur demonteres, så det kan foldes sammen efter at have fjernet bakken? Tak på forhånd for svaret.
1 beskeder
antonio
God aften hvilken farve har denne kasse tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur er sort og hvid. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
2 beskeder
arlette
Hej, hvilken fod kan vi sætte på dette bur? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan anbefale 1742 SUMET 65:https://www.zoomalia.com/animalerie/support-pour-cage-sumet-p-380.html Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
4 beskeder
nicole
Hvor mange kanariefugle kan man have i alt, og hvis vi opdeler boksene, hvor mange i alt per boks?
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Det anbefales normalt en bur på 60 cm i længde, 40 cm i bredde og 50 cm i højde til én kanariefugl.Til et par anbefales et bur på 90 cm i længde, 40 cm i bredde og 50 cm i højde.Dette bur ser derfor ud til at være for lille til mere end 2 kanariefugle.Med venlig hilsen,Zoomalia-teamet
2 beskeder
victor
Hej. Kan adskillelsesgitteret fjernes?
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Ja, hun kan trække sig tilbage.Med venlig hilsen,Teamet på Zoomalia