Spørgsmål, produktdiskussioner OPTIMUS Adult Complete kroketter til Hund
14 svar
18 beskeder
dominique
Hej hvad er indholdet af Omega 3 og Omega 6? Jeg kan ikke finde det i beskrivelsen, måske er det noteret på pakken?
2 beskeder
bertrand
Hej, jeg kender ikke indholdet af omega 3 i disse kiks. Jeg bruger dem hver morgen i en lille skål for at drysse dem med torskeleverolie rig på Omega 3 og 6. CQFD!
1 beskeder
lucette
Hej, der er lakseolie, 3% og for proteinerne, på posen står der protein energy 85%
1 beskeder
maude
Hej, Hvornår forventes det at få påfyldning? Varen har været udsolgt i flere uger, og min hund er ved at løbe tør...
1 beskeder
frederic
Hej, fungerer fordelene ved en gratis taske for hver 10 købte ikke, når man køber to tasker?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Loyalitetsprogrammet gælder også for køb i bulk. Kontakt venligst vores kundeservice, hvis du oplever problemer med det 10. tilbud. Venlig hilsen, Zoomalias team
1 beskeder
vadim
Kunne vi få mere information om producenten? Produktet er interessant, men ikke særlig kendt, og producenten er svær at finde, så det virker mindre pålideligt. I burde kommunikere mere om, hvor det kommer fra.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Producenten har ikke en hjemmeside. Ikke desto mindre er opskrifterne udviklet i Frankrig, og foderet er pakket i det sydvestlige Frankrig. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet