Spørgsmål, produktdiskussioner ORIJEN Kat Uden Korn til kat
15 svar
1 beskeder
ludovic
Hej, er det okay for steriliserede katte?
1 beskeder
nicolas
Hej, der er ingen problemer med steriliserede katte, du kan trygt fortsætte med det. Med venlig hilsen.
2 beskeder
sylvie
Hej, er størrelsen på foderpillerne ikke for lille til store katte (10 kg) Maine Coon? Kunne de sluge dem uden at tygge? Tak
1 beskeder
jean-luc
Faktisk kan kroketten være lidt for færdig og lille til et større dyr...
1 beskeder
lyon
Hej, Ja, kroketterne er små og kan nemt "sluges", hvis katten er sulten. Det er kroketter til killinger, og i andre mærker er jeg ikke sikker på, at kroketterne vil være meget større. Hvis din kat ikke længere har brug for killingefoder, kan du prøve en anden serie fra samme mærke. Ellers er kroketterne af høj kvalitet og for mig de bedste.
5 beskeder
laure
1 cm lang for Orijen Cat and Kitten kroketten, af oval og flad form. Den passer til mine British Longhair, som er grådige og sluger kornet. Jeg kan ikke sende billeder for at vise dig. Jeg giver også Orijen Kitten, som er mindre (6 mm) og også passer til dem. Mine killinger vejer i øjeblikket 3 kilo.
1 beskeder
anne
Hej, for at svare på dit spørgsmål har jeg også en Maine Coon, og jeg lader den have tørfoder til rådighed hele tiden, ingen problemer med størrelsen, og den regulerer sig selv.
2 beskeder
nasser
LUDIVINE_L for udløbsdatoerne i hvert fald for serien denne måned går indtil 31. december 2022, så ret langt fremme, selv for en kat, ville det være brugt op før denne dato. Da jeg har flere katte, bruger jeg minimum 33 kg pr. måned
1 beskeder
ludivine
Hej, kan vi få oplysninger om udløbsdatoerne, tak? Venlig hilsen
2 beskeder
guillaume
Hej,Kan du angive emballagen til de 17 kg af disse hundekiks?Jeg kan nemlig se, at produktet er tilgængeligt i poser på 1,8 kg eller 5,4 kg, men 17 kg er ikke en multipel af disse mængder.Tak.
1 beskeder
virginie
Hej, hvis jeg kan hjælpe dig: det er en stor pakke på 17 kg!
4 beskeder
genevieve
en enkelt taske godt beskyttet