Spørgsmål, produktdiskussioner Reptil'us Ampoule UVB 5.0 Tropisk klima
33 svar
1 beskeder
manon
hej, jeg har en leopardgekko i et terrarium, der måler 76 x 33,5 x 32 med en varmepude på 14w. ville denne pære være passende og tilstrækkelig til ham? tak
3 beskeder
marie-therese
Hej, er UV-neoner tilgængelige til Hermann-skildpadder? Venlig hilsen
3 beskeder
marie-therese
Hej, er denne lampe tilstrækkelig til at opvarme tilstrækkeligt og give de nødvendige UV'er til en Hermann-skilpadde, der ikke går i hi, og hvilken varmeeffekt i watt svarer den til? tak Jibet
1 beskeder
sylvain
Denne lampe bliver ikke varm, den gengiver kun solens UVB-stråler. Perfekt til skildpadder, men det er også nødvendigt at købe en separat varme lampe.
1 beskeder
claire
Hej, terrarium 45*45*60 til sceloporus, 13 eller 26 w? Tak
1 beskeder
yannick
26 uger
2 beskeder
cedric
Hallo, vil du anbefale denne pæren til 2 unge landsskildpadder i et terrarium på 80x35? Hvis ja, vil du anbefale 13 eller 26 watt?
Med venlig hilsen
Med venlig hilsen
5 beskeder
toos
Jeg har en 26 watt lampe, mit akvarium er 1 meter langt og 40 cm bredt og 30 cm højt, med 3 unge skildpadder
2 beskeder
michael
hej, kan det bruges til en kamæleon?
2 beskeder
clément
Hej, jeg har en russisk landskildpadde på 6/7 cm med et terrarium på 80x40x35H. Hvilken pære er mere passende mellem 13W og 26W? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, 26W vil være passende. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
5 beskeder
yannick
Hej, jeg har et terrarium til 2 Hermannskildpadder med størrelsen 60×34.5×24. Er denne pære passende? Hvis ja, skal jeg bruge en 13 eller 26 watt?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne pære er velegnet til dine skildpadder, 13W vil være tilstrækkelig. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne pære er egnet til dine skildpadder, 13W vil være tilstrækkelig. Venlig hilsen, Zoomalia-holdet
11 beskeder
joseph
HejDenne pære afgiver den varmeHvis ja ved hvilken varme producerer 13W varme?Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, UVB-pærer er ikke varmelamper; de bruges til belysning og til at udsende de nødvendige UVB-stråler til krybdyr. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
johan
Hej, stimulerer denne pære også plantevækst? TakMed venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
For plantevækst er en pære med en indeks på 2.0 mere egnet. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet

13 beskeder
fanny
Hej, ville denne pære passe til Glow Light 5 - 19x Ø13cm referencenummer 70994 https://www.zoomalia.com/animalerie/support-de-lampe-en-ceramique-glow-light-p-31250.html ? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Support og lampe vil være kompatible. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
wilfried
Hej, jeg vil gerne vide, om de er lige så gode som mærket exo terra og om de kan bruges i lamper fra mærket exo terra? Tak for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Disse pærer er faktisk meget gode. Du kan bruge dem på Exo Terra-ramper, men hvis de ikke fungerer, kan vi ikke garantere kompensation, da det er to produkter fra forskellige mærker. Vi anbefaler at bruge understøttelser fra samme mærke. Med venlig hilsen Team Zoomalia
4 beskeder
jade
Det vil være et meget lille terrarium, da min Herman's skildpadde kun bliver under 5 cm, så det vil være omkring 20 cm bredt, 40 cm langt og 20 cm højt. Jeg planlægger at placere min lampe i toppen af terrariet. Vil denne lampe være passende?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne pære vil være velegnet til din skildpadde. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
4 beskeder
jade
Hej,Er denne lampe egnet til en Hermann's skildpadde under et år gammel? Hvis ja, er der brug for en anden lampe? Og skal de være tændt om natten? På forhånd tak. Med venlig hilsen
1 beskeder
celine
Hej, jeg har en Exo Terra Terrarium 60*45*30 til en leopardgekko. Kan denne pære passe (styrke på 13 W eller 26 W?) kombineret med en reptilvisions-pære? Venligst bekræft også, at denne pære er kompatibel med den kompakte Exo Terra Top lysarmatur på 60 cm. Tak på forhånd.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Hvis du har et Exo terra galleri, anbefaler vi at bruge pærer af samme mærke (exo terra) Med venlig hilsen, L'équipe Zoomalia

1 beskeder
leila
For en terrarium på 45x38x38 er det bedre at have en 26 watt lampe end en 13 watt lampe.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det afhænger helt af den art, der er i terrariet, og den ønskede temperatur. Med venlig hilsen, Zoomalia team