Spørgsmål, produktdiskussioner Papegøje bur med udvendig siddepind Zolia Ara - H 220 cm
24 svar
1 beskeder
juliette
hej, jeg vil gerne vide om den udvendige beskyttelse er aftagelig, for ellers har jeg ikke plads til dette smukke bur?
1 beskeder
adeline
Hej, hvor længe varer tilbuddet på dette produkt, tak? Tak!
1 beskeder
pauline
Hej, er der mulighed for at betale i to eller tre rater
11381 beskeder
zoomalia
Hej, for spørgsmål i forbindelse med en ordre kan du kontakte vores Kundeservice på 0 892 494 028 (mandag til fredag fra 10:30 til 12:30 og fra 14:30 til 17:30). En rådgiver vil give dig alle nødvendige oplysninger om mulige betalingsmetoder for din ordre. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
3 beskeder
bastien
Hej, jeg ville spørge, om dette bur ville være passende til et par af blåpudrede amazoner. Hvis ikke, kan du anbefale en model, der er egnet til et par af disse fugle?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne model vil blive tilpasset til dine amazoner. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
1 beskeder
stel
Hej, jeg ville gerne spørge, om denne bur er egnet til en ARA Rauna papegøje? Hvis ikke, fortæl mig, hvilket bur der ville passe. Jeg bor i en lejlighed, så jeg kan ikke have et meget stort bur. Tak på forhånd for svaret!
11381 beskeder
zoomalia
Denne bur er velegnet til din ARA. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
anthony
Hej til en efterladt ara idé buret er skrøbeligt
1 beskeder
magiques
Hej, Buret er en katastrofe for en ara, jeg er super utilfreds. Hun fjerner altid foderskålene og har endda demonteret foderlågerne og bøjet dem. Jeg anbefaler overhovedet ikke dette bur til en ara. Det ville måske være en god idé, hvis butikken testede produkterne, før de blev solgt!
1 beskeder
dorian
Slet ikke egnet til en ara, tråddiameteren er 0,5 på dette bur!! Der skal minimum 2 til 2,5 i diameter på trådnet.
3 beskeder
jean-marie
Og jeg er overrasket over Dorians svar. Stængerne i mit bur er af stor diameter og ikke 0,5 som han siger. Kan han have forvekslet modellen? Med hensyn til fodertrugene er det sandt, at de let kan flyttes af et legesygt dyr. Personligt har jeg blot omviklet skålene med en tyk tape, og problemet er løst.
2 beskeder
valerie
Hej, som svar på din forespørgsel om et passende bur til to nymfekakaduer, kan du overveje et bur, der er mindst 100 cm bredt, 80 cm dybt og 150 cm højt. Gitteret bør være lavet af mostandsdygtig metal for at forhindre biden. Der bør også være plads til legetøj og siddepinde inde i buret.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Nedenfor finder du vores bure til undulater: https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-perruche-c-127-1.html Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
valerie
Hej, jeg leder efter et bur til 2 nymfeparakitter, synes du, at denne model kunne passe? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur til store papegøjer vil ikke være egnet til undulater. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
3 beskeder
hermine
God aften, jeg vil gerne købe 2 bure af samme serie, men mindre. Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Den mindre model er i øjeblikket ikke tilgængelig. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
julien
Hej, hvis jeg bestiller i dag, hvornår kan jeg modtage buret? Tak for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, denne bur er på lager og kan gøres klar dagen efter din bestilling. Levering er mulig i begyndelsen af næste uge. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
cyril
Hej, findes der et natdækken til dette bur?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi har i øjeblikket ikke denne vare i vores katalog. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet