Spørgsmål, produktdiskussioner Spiral Rebbsidder til fugle Zolia

100% kunder

anbefaler dette produkt

9 svar
Coralie
1 beskeder
coralie
Jeg tog fejl af diameteren Min papegøje er for tung lol
catherine
6 beskeder
catherine
Jeg har taget størrelse L til min papegøje
Juanella
1 beskeder
juanella
Hej, velegnet til en grå papegøje størrelse L
Enzo
3 beskeder
enzo
Hejsa, er det muligt at vælge sin farve? Med venlig hilsen
Jeanine
1 beskeder
jeanine
Nej, men meget syntetisk reb
Gerlove
1 beskeder
gerlove
Absolut undgå reb til fugle. Det kan danne en prop uden for maven og dræbe dit dyr.
Guy
1 beskeder
guy
Denne spiralsnor er ikke i fare og forbliver sådan, de kan ikke sluge den
Veronique
1 beskeder
veronique
Jeg tog dette reb med gavepoint. Siden har jeg ikke brugt det, da reb er farlige for vores fugle (i hvert fald krogede næb). De flår det fra hinanden, og stykkerne sætter sig fast i kroen og kan forårsage fuglens død. Hvis man virkelig ønsker at bruge et reb, bør man foretrække reb af hamp for eksempel, som er naturlige, men under opsyn.
Ludivine
3 beskeder
ludivine
Uldet er flerfarvet og det er ikke muligt at vælge. Personligt har jeg hængt det op på en bjælke i loftet i rummet hvor buret er. De kommer og sætter sig der når de er fri og de ødelægger det ikke.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre