Problem med din hjemmeside og uventet abonnement

Yannick
1 beskeder
yannick
Jeg blev snydt på jeres hjemmeside med et rabattilbud, der nu trækker 21 euro om måneden, og jeg kan ikke opsige abonnementet. Jeres bur er godt, men nu føler jeg, at I er involveret i svindel. Hvad kan jeg gøre for at stoppe det ?????
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej,Jeg er ked af at høre om din skuffelse.Remises & Réductions er en e-shopping service udgivet af Webloyalty, en uafhængig partner af "ZOOMALIA".Remises & Réductions giver dig mulighed for at spare penge på dine onlinekøb, især ved at få tilbagebetaling af en del af beløbet H.T. på dine køb.Jeg opfordrer dig til at kontakte dem direkte for yderligere information om tjenesten og dens fordele.(www.remisesetreductions.fr).Vi ses snart,Coralie fra Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre