Problem med min marsvin

Oriane
9 beskeder
oriane
[venstre]det er også muligt, at han keder sig, går du ofte tur med ham?[/venstre][venstre]ellers er det faktum, at han sover på siden, ikke nødvendigvis afslørende, men nogle gange kan det skyldes små smerter...[/venstre][venstre]tænk på at give ham vitamintilskud og varier hans kost med friske fødevarer (tjek først, hvad han kan tåle)[/venstre]
catherine
7 beskeder
catherine

Hej!! En marsvin har brug for C-vitamin hver dag..........

hvis den ikke bevæger sig, er der et problem

direkte til eksotisk dyrlæge

her er et link om C-vitamin og råd

https://www.cobayesclub.com/vitamine_C_cobaye.htm

JUSTINE
1 beskeder
justine
E NÅR EN GUINEA-GRYS KOMMER, HAR DEN 2 SMAKHER. DAMEN, DER OPDRÆTTER DEM, SAGDE, AT DEN VAR FRAVENDET? MEN JEG HAR ENDNU IKKE SET DEN DRIKKE ELLER SPISE, OG DET BEKYMRER MIG, FOR JEG HAR ELLERS HAFT EN HAMSTER, KØBT I EN DYREHANDEL, DER IKKE VAR FRAVENDET, OG DEN DØDE EFTER 3 DAGE.
catherine
7 beskeder
catherine

Og? Du kan ikke skrive rigtigt...

celine
2 beskeder
celine
TRADUCTION

Hej,

Hvis han ikke drikker, er det måske fordi han ikke er vant til det system du har sat op, skål eller flaske, prøv at skifte og observer om han drikker....

Med hensyn til at spise, hvis han var i en dyrehandel, er det sandsynligt, at han blev fodret med en blanding af tørfoder og ikke med ekstruderet pellets, prøv at give ham den samme mad som før købet og gradvist vænne ham til en ny kost. Du kan give ham friske grøntsager, for eksempel endivie, jeg kender kun få marsvin, der kan modstå det! Hvis intet af dette virker inden for to dage, så skynd dig til dyrlægen!!!

Observér også hans ekskrementer, de skal være mørke, ovale og hårde, hvis ikke, så hurtigt til dyrlægen!!!

Hold os opdateret!

Kram

stéphanie
63 beskeder
stéphanie
Han kan muligvis have brug for en ledsager, da marsvin elsker selskab, men ja, hvis problemet fortsætter, skal du tage ham til dyrlægen.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre