Spørgsmål, produktdiskussioner QUALITY SENS HFG Multipack - Mix af 6 opskrifter - Fuldfoder i bouillon 100% Naturligt til Kat & Killing
5 svar
1 beskeder
kevin
Hej, Hvad synes du om denne paté til killinger? Jeg har en maine coon og undrer mig over dens fremtidige paté. Med venlig hilsen,
1 beskeder
camille
Hej, Min kat er 9 måneder gammel og er blevet kastreret for 2 måneder siden. Ernæringsmæssigt må jeg indrømme, at jeg ikke har lavet nogen komplicerede beregninger. Jeg kan se, at han kan lide patéer under alle omstændigheder. Lige nu giver jeg ham lidt om morgenen, når vi vågner, og lidt om aftenen. Så en dåse holder 1 til 2 dage. Jeg bruger det virkelig som et supplement til tørfoder som en lille godbid. Min kat sætter især pris på fiskesmag... For nylig har jeg købt en pakke med 24 dåser tun, ansjos, ris. Der er virkelig ansjosfileter, det er ikke en uklar masse.
1 beskeder
vanessa
Hej. Jeg har også en maine coon på 7 måneder, og jeg giver ham denne dåsemad som supplement til hans specifikke tørfoder til maine coon. Jeg giver ham en halv dåse om dagen. Det er bouillonpatéer uden tilsætningsstoffer, alt er naturligt. Når du ser på tun og ansjos, kan du se ansjoserne. For kylling, ser du at det er skiver af kylling uden problemer. Disse patéer svarer til et andet naturligt mærke (almo) men er mindre kostbare.
1 beskeder
morgane
Mine katte elsker dem i hvert fald! De dufter og ligner rigtig mad, i modsætning til den blanding man ofte får i kattemad ^^' Jeg synes, de er virkelig gode
1 beskeder
fabrice
God aften, Maine Coon også!!! "Tolstoï" synes at nyde denne paté meget (undtagen makrel!) serveret (1 dåse/dag) som et supplement til hans tørfoder ad libitum". Den naturlige sammensætning får mig til at tænke, at det ikke kan være dårligt for ham. Jeg veksler (ved ikke rigtig hvorfor) mellem Bubi og Quality sens.