Spørgsmål, produktdiskussioner Niche en bois pour hunde robuste BAITA
20 svar
6 beskeder
elena
hej, jeg ønsker at købe en hundehus, jeg har endnu ikke min hund, men det vil blive en australsk hyrde, men er dørbredden tilstrækkelig, da 30 cm bredde synes lille for mig?tusind tak på forhånd
2 beskeder
pedro
Bonjour, ci-dessous notre précédent échange
RAPPEL MON PRECEDENT MESSAGE:
Bonjour, notre chien est un border collie croisé avec un berger des Pyrénées. Il a 18 mois, il pèse 27kg et mesure au garrot 68 cm (corps environ pareil hors tête et queue). Quelle taille de NICHE BAITA (ou niche d'autre marque) nous conseillez-vous?
RAPPEL VOTRE REPONSE:
La taille 100 conviendra pour votre chien. Vous pouvez également opter pour ce produit en taille L. [LIEN] Pensez-vous que la taille des 2 niches(BAITA 100 et toutou L correspondent toujours à notre chien s'il mesure finalement 70 cm au garrot? D'avance merci pour votre compréhension (pas si simple de prendre les mesures d'un jeune chien encore tout foufou).
RAPPEL MON PRECEDENT MESSAGE:
Bonjour, notre chien est un border collie croisé avec un berger des Pyrénées. Il a 18 mois, il pèse 27kg et mesure au garrot 68 cm (corps environ pareil hors tête et queue). Quelle taille de NICHE BAITA (ou niche d'autre marque) nous conseillez-vous?
RAPPEL VOTRE REPONSE:
La taille 100 conviendra pour votre chien. Vous pouvez également opter pour ce produit en taille L. [LIEN] Pensez-vous que la taille des 2 niches(BAITA 100 et toutou L correspondent toujours à notre chien s'il mesure finalement 70 cm au garrot? D'avance merci pour votre compréhension (pas si simple de prendre les mesures d'un jeune chien encore tout foufou).
11381 beskeder
zoomalia
Hej, selv med to centimeter mere vil begge nicher passe til din vovse.
Med venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
Med venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
1 beskeder
janine
Ville er Baita 60 egnet til en hun jagd terrier? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne niche vil passe til din hund. For at sikre dig dette, anbefaler vi, at du tager dens mål. Din hund skal kunne stå oprejst og dreje sig let, når den er inde i nichen. Venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
3 beskeder
ingrid
Hej, Jeg har en australsk hyrde på 6 måneder, der vejer 15 kg. Hvilken størrelse hytte vil du anbefale, størrelse 80 eller 100?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi råder dig til at tage 100. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
2 beskeder
mélodie
Hej, Kan Baita 60 hytten være velegnet til en kat? Hvis ja, hvilken plastikdør kan du foreslå som supplement? Tak for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Les nichebokse i træ kan passe til en kat, men de er ikke den mest egnede soveplads til en kat. Der er ikke nogen specifik dør, der er beregnet af mærket, men hvis du senere ønsker at tilføje en dør, kan du finde dem på vores hjemmeside, som burde passe. https://www.zoomalia.com/animalerie/accessoires-divers-pour-les-niches-et-les-corbeilles-c-246-1.html Med venlig hilsen, L'équipe Zoomalia
3 beskeder
sylvia
Hej, Ville en baïta 60 være stor nok til en beagle? Og hvad skal der tilføjes for at isolere den godt nok til, at hunden er godt beskyttet hele året? Mange tak, Sylvia
1 beskeder
cyril
Er basta 60 tilstrækkelig til en fransk bulldog? TakMed venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hello, La Baita 60 burde være tilstrækkelig til din hund. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
2 beskeder
andre
Hej, er Baita 80 velegnet til en labrador? Venlig hilsen
6 beskeder
melanie
Hej, jeg vil gerne vide, om den største hundehus vil passe til en Sankt Bernhardshund? Venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, La Baita 100 ser ud til at være det mest passende valg til din Sankt Bernhard. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet