Spørgsmål, produktdiskussioner Set d'obstacle Dog Activity
2 svar
9 beskeder
alexia
Bonjour,J'ai acheté le pack "Dog Activity Obstacles, set 3 Pcs, ø 23 × 30 cm, 78 cm, orange/jaune" en juillet, il n'y avait que celui-là de proposé, et il contenait bien 6 cônes et 3 piquets. Ils doivent compter 3 pièces pour chaque obstacle complet je pense.

5 beskeder
dominique
Hej Alexia, her er beskrivelsen vedrørende dette udstyr til køb
Sådan vælger du det rigtige Dog Activity forhindringssæt:
- Dimensioner: ø 23 × 30 cm, 78 cm, Indeholder: 6 kegler, 3 stænger
Jeg har købt denne, og der er 6 kegler og 3 stænger, hvilket giver 3 komplette sæt af 1 stang til 2 kegler X 3.
Jeg tror, de kalder en del for et sæt 1 stang + 2 kegler, fordi den ene ikke kan være uden den anden.
- Dimensioner: ø 30 × 50 cm, 100 cm, Indeholder: 4 kegler, 2 stænger
Sådan vælger du det rigtige Dog Activity forhindringssæt:
- Dimensioner: ø 23 × 30 cm, 78 cm, Indeholder: 6 kegler, 3 stænger
Jeg har købt denne, og der er 6 kegler og 3 stænger, hvilket giver 3 komplette sæt af 1 stang til 2 kegler X 3.
Jeg tror, de kalder en del for et sæt 1 stang + 2 kegler, fordi den ene ikke kan være uden den anden.
- Dimensioner: ø 30 × 50 cm, 100 cm, Indeholder: 4 kegler, 2 stænger
1 beskeder
marie-ange
Hej, det drejer sig om et sæt med forhindringer, og det er angivet: "Vælg det rigtige sæt med forhindringer Dog Activity: - Dimensioner: ø 23 × 30 cm, 78 cm, Indeholder: 6 kegler, 3 stænger - Dimensioner: ø 30 × 50 cm, 100 cm, Indeholder: 4 kegler, 2 stænger" Men når jeg prøver at bestille det, har jeg ikke mulighed for at vælge, og det ser ud til, at sættet kun indeholder 2 kegler og 1 stang. Hvad er realiteten?