Sådan plejer du dine kaniner godt

Leonardo
67 beskeder
leonardo
Hej alle, jeg er ny, og jeg får snart to ekstra dværgkaniner, en han og en hun. Jeg vil gerne have oplysninger om, hvordan man passer dem godt, og om den dobbeltforbundne Rabbit 100-bur med en lille gård og daglig udgang er passende? Kan jeg lade hunnen få et kuld og derefter sterilisere hende og kastrere hannen; eller er det bedre at sterilisere/kastrere dem med det samme? Tak fordi I svarer hurtigt
Leonardo
67 beskeder
leonardo

OG også to spørgsmål;

er det bedre at tage en han og en hun eller kun én? Jeg ville tage to, så de ikke keder sig

til ferien, kan de klare en flyvetur på 2 timer, og er de tilladt i kabinen (2 kaniner og en person)?

marina
27 beskeder
marina

dværg kanin eksisterer ikke, det er en race opfundet i dyrehandlere

genevieve
161 beskeder
genevieve

tilslutte din bur er meget godt.

Lav kuld til din hun-kanin, det vil stresse hende mindre, men jeg ville sterilisere og kastrere dem direkte.

Du har brug for et dobbeltbur til dine kaniner og mindst 1 m i længden.

Leonardo
67 beskeder
leonardo

Tak Laurine, og marine undskyld jeg mente dværgkaniner i farve.

Ok jeg vil snart få dem, og derfor vil jeg sterilisere min hun og kastrere hannen. og under alle omstændigheder hvis det er bedre for hunnen og hvem giver jeg ungerne til?

tak for rådene, så jeg vil tage rabbit 100 dobbelt og jeg har allerede lavet indhegningen.

Leonardo
67 beskeder
leonardo

Og forresten, anbefaler du at have 2 eller 1 kaniner

for jeg havde tænkt mig at tage 2, fordi jeg kan, og i det mindste vil de ikke kede sig, men vil de være mindre kærlige?

Leonardo
67 beskeder
leonardo

Og ellers har de et toilethjørne hver, og resten af buret lægger jeg gulvtæppe/filts【4:0†instructions.txt】

Leonardo
67 beskeder
leonardo

Jeg er 13 år gammel, og hvad er bedst mellem en kanin og en ilder? Jeg er meget aktiv og er ofte ude; lugter en ilder meget dårligt?

Ninon
23 beskeder
ninon
[venstre] Ilder lugter!!! [/venstre] [venstre] Jeg har en kanin, og hun er meget social med mig!!!!!![/venstre] [venstre] Ellers hvis du vil have en ilder, så udenfor!! [/venstre]
Ninon
23 beskeder
ninon
au milieu d'un clapier
Leonardo
67 beskeder
leonardo
Okay, og kan jeg få en killing og en kanin til at leve sammen fra en tidlig alder?
Sabrina
58 beskeder
sabrina

Hej Léonardo!

Jeg tror ikke, der er noget problem! Du kan få en killing og en kanin, de to vil komme rigtig godt ud af det, hvis du lader dem vænne sig til hinanden gradvist uden at skynde dig.

Leonardo
67 beskeder
leonardo
[venstre]okay, og hvad er målene først ved buret, og efter åbner jeg buret og dem begge sammen?[/venstre]
[venstre]og kan jeg få en kanin i december og en killing slut august, og kan de stadig sameksistere efter 9-10 måneder?[/venstre]
[venstre]Det er fordi jeg vil det bedste for mit dyr :)[/venstre]
Leonardo
67 beskeder
leonardo

okay takkk

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre