Salg af en flaske Semintra rød 35 ml (10mg/ml)
13 svar
7 beskeder
julien
Hej, jeg er interesseret, har du stadig den? Med venlig hilsen Julien
5 beskeder
nathalie
Hej Jelien, Ja, den er stadig tilgængelig. Til din rådighed, god søndag. Med venlig hilsen.
5 beskeder
nathalie
Julien, med briller, er det bedre. Undskyld,
5 beskeder
nathalie
Jeg vil være der. Min e-mail er [email protected]
5 beskeder
nathalie
Julien, din e-mailadresse er ikke korrekt
1 beskeder
stephanie
Hej, er det stadig tilgængeligt? Jeg er interesseret.
6 beskeder
véronique
Hej! Min lille Gatsby lider også af alvorlig nyred degeneration. Hun er 19 år. Har du stadig denne flaske Semintra? Tak! Véronique.
1 beskeder
pierre
Kære frue, jeg leder i øjeblikket efter Sementra rød til min Lola. Men min dyrlæge fortalte mig i sidste uge, at laboratoriet er udsolgt i minimum 3 måneder. Hvis du stadig har en flaske, er jeg helt klar til at købe den af dig. Min e-mail: [email protected] Jeg takker dig uendeligt.
1 beskeder
martin
hej, vi har flere flasker, hvis du er interesseret kontakt os på: christellevesseron (a) gmail . com
1 beskeder
brigitte
Hej. Jeg leder efter en flaske Semintra 10 mg/ml til min kat Harry, som har haft denne behandling i 5 år. Han har lige haft en akut nyresvigt, og medicinen er udsolgt. Er der nogen, der har en ny flaske til salg til mig? På forhånd tak. Venlig hilsen. Brigitte Tardy
4 beskeder
olga
Hej Yvette, jeg vil gerne købe det af dig: min Chenky har virkelig brug for det. Tak på forhånd. [email protected]
2 beskeder
yvette
Desværre blev det solgt i mellemtiden, jeg har lagt det op på en anden side, og en kvinde købte det her til eftermiddag. Hvis semintra stadig er i restordre hos leverandøren, kan din dyrlæge udskrive en recept til apoteksforberedelse. Med venlig hilsen.
4 beskeder
olga
Tak for dit svar. Han synes, det er en dårlig idé: forberedelserne, og han har ordineret nelio...

2 beskeder
isabelle
FLASKE SOLGT Hej, Efter min kats død i julen sælger jeg en flaske rød Semintra (10mg/ml). Indhold: 35 ml. Den blev åbnet den 14. december 2024, altså 11 dage før hendes død. Da min pelsbold kun vejede 3 kilo (og endda mindre mod slutningen), har jeg brugt lidt af produktet. Jeg tilbyder den for 70 euro (købt for 135 euro). Ingen afhentning, beklager. Forsendelse med posten.