Salg af en flaske Semintra rød 35 ml (10mg/ml)

Julien
7 beskeder
julien
Hej, jeg er interesseret, har du stadig den? Med venlig hilsen Julien
Nathalie
5 beskeder
nathalie
Hej Jelien, Ja, den er stadig tilgængelig. Til din rådighed, god søndag. Med venlig hilsen.
Nathalie
5 beskeder
nathalie
Julien, med briller, er det bedre. Undskyld,
Nathalie
5 beskeder
nathalie
Jeg vil være der. Min e-mail er [email protected]
Nathalie
5 beskeder
nathalie
Julien, din e-mailadresse er ikke korrekt
STEPHANIE
1 beskeder
stephanie
Hej, er det stadig tilgængeligt? Jeg er interesseret.
Véronique
6 beskeder
véronique
Hej! Min lille Gatsby lider også af alvorlig nyred degeneration. Hun er 19 år. Har du stadig denne flaske Semintra? Tak! Véronique.
PIERRE
1 beskeder
pierre
Kære frue, jeg leder i øjeblikket efter Sementra rød til min Lola. Men min dyrlæge fortalte mig i sidste uge, at laboratoriet er udsolgt i minimum 3 måneder. Hvis du stadig har en flaske, er jeg helt klar til at købe den af dig. Min e-mail: [email protected] Jeg takker dig uendeligt.
Martin
1 beskeder
martin
hej, vi har flere flasker, hvis du er interesseret kontakt os på: christellevesseron (a) gmail . com
Brigitte
1 beskeder
brigitte
Hej. Jeg leder efter en flaske Semintra 10 mg/ml til min kat Harry, som har haft denne behandling i 5 år. Han har lige haft en akut nyresvigt, og medicinen er udsolgt. Er der nogen, der har en ny flaske til salg til mig? På forhånd tak. Venlig hilsen. Brigitte Tardy
OLGA
4 beskeder
olga
Hej Yvette, jeg vil gerne købe det af dig: min Chenky har virkelig brug for det. Tak på forhånd. [email protected]
yvette
2 beskeder
yvette
Desværre blev det solgt i mellemtiden, jeg har lagt det op på en anden side, og en kvinde købte det her til eftermiddag. Hvis semintra stadig er i restordre hos leverandøren, kan din dyrlæge udskrive en recept til apoteksforberedelse. Med venlig hilsen.
OLGA
4 beskeder
olga
Tak for dit svar. Han synes, det er en dårlig idé: forberedelserne, og han har ordineret nelio...
ISABELLE
2 beskeder
isabelle
FLASKE SOLGT Hej, Efter min kats død i julen sælger jeg en flaske rød Semintra (10mg/ml). Indhold: 35 ml. Den blev åbnet den 14. december 2024, altså 11 dage før hendes død. Da min pelsbold kun vejede 3 kilo (og endda mindre mod slutningen), har jeg brugt lidt af produktet. Jeg tilbyder den for 70 euro (købt for 135 euro). Ingen afhentning, beklager. Forsendelse med posten.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre