Spørgsmål, produktdiskussioner Indendørs sammenklappelig Zolia park til hund, kat, gnaver
16 svar
1 beskeder
emmanuelle
Hej, hvordan lægger man det i vaskemaskinen? Skal man folde det eller hvordan?
1 beskeder
julie
Jeg har aldrig lykkedes med at putte parken i vaskemaskinen, jeg er ikke sikker på, at den er designet til det. Parken er ret skrøbelig alligevel. Jeg vasker den med vådservietter for tiden
1 beskeder
beatrice
Bonjour, indtil videre har jeg ikke vasket det, men efter min mening skal det vaskes koldt og uden centrifugering, foldet, ellers vil det ikke komme ind i tromlen. Alternativt kan man bruge en slange udenfor eller i bruseren, det er hvad jeg ville prøve og dermed uden at folde. Husk at være forsigtig med hvalbenene!

1 beskeder
bénédicte
Det kan ikke maskinvaskes, og der er risiko for at beskadige det: som de andre svar, er våde servietter eller en svamp med desinfektionsmiddel perfekt!
1 beskeder
sylvie
Ideelt set synes jeg, at denne indhegning er meget god, men min 2,5 måneder gamle hundehvalp har allerede beskadiget den ved at tygge i lynlåsene og endda angrebet stoffet - hun har urineret en gang derinde, og det er synd, at bunden ikke er vandtæt, da urinen siver igennem - jeg tror, at der skal bruges mere robust stof eller måske vente til en ældre hund.
2 beskeder
carole
Hej, jeg vil gerne købe denne indhegning til min russiske hamster. Kan du fortælle mig, om det er egnet til den?
4 beskeder
adèle
Hej, Det er muligt, at denne park passer, fordi den er lukket. Dog må man ikke glemme, at hamsteren er en gnager, og der er risiko for, at den vil gnave i stoffet. God dag.
2 beskeder
souhaila
Stofløbegård, så risiko for gnaven. Jeg anbefaler ikke at vælge denne kategori, selvom det er et godt produkt.
2 beskeder
valerie
Jeg havde købt den til min engelske setter hvalp.. Men hun bed lynlåse i stykker... Så den er ødelagt.....
1 beskeder
florian
For en hamster virker parken slet ikke passende på grund af dens tekstilmateriale ....
1 beskeder
ludivine
Hej med hensyn til hamsteren, sker det, at vi lader vores være sammen med vores kanin, men ikke konstant og især kun hvis vi er i nærheden, for faktisk har vores Roméo gnavet sig vej ud af en transporttaske i samme materiale....
1 beskeder
valérie
Denne park er virkelig meget god, men jeg frygter, at en gnaver vil gnave i den.