Spørgsmål, produktdiskussioner Seachem Purigen Adsorbent med høj kapacitet til akvarium
6 svar
2 beskeder
cyril
Hej,Er det kompatibelt med et conditioner som Aquasafe, Biotopol?Tak på forhånd
1 beskeder
benoît
Hej. Jeg bruger biotopol og har ingen problemer med uforenelighed med denne harpiks. Med venlig hilsen
1 beskeder
guillaume
Hej, Jeg vil gerne reagere på dit svar på spørgsmålet om, hvorvidt Purigen kan bruges permanent. Hvad mener du er de langsigtede negative effekter? Da Purigen er en harpiks, der kan reducere koncentrationerne af nitrit, nitrat og fosfat gennem indfangning, kræver det, at det er i konstant kontakt med vand. Der er ingen kontraindikationer (for jeg bruger det selv permanent) for at bruge det permanent, tværtimod.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Tak for din rettelse. Denne tilsyneladende fejlagtige information kom til os fra flere brugere. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
sylvain
Hej, Kan man lade det blive i akvariet permanent? For jeg overvejer at lave en purigen reaktor med en eheim 2215! Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler ikke, at du lader det blive permanent i akvariet. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
sylvain
Hej, virker det virkelig godt? Jeg leder efter et sammenligneligt produkt til at klare mit vand, så det bliver gennemsigtigt, og samtidig for at sænke mine nitrater tak