Spørgsmål, produktdiskussioner Collier Seresto pour Hund

95% kunder

anbefaler dette produkt

45 svar
Soraya
1 beskeder
soraya
Jeg er skuffet, jeg købte et Seresto halsbånd sidste måned, og i dag har jeg lige fundet lopper på min hund...
PATRICK
2 beskeder
patrick
Det er ikke et øjeblikkeligt insektmiddel.
Aude
1 beskeder
aude
Jeg vasker regelmæssigt min lille hund, så jeg fjerner halsbåndet hver gang, og det holder stadig lige godt... måske har du haft en defekt på din!
fabienne
1 beskeder
fabienne
Hej, jeg bruger seresto halsbånd til min hund og mine katte i årevis, og det fungerer altid perfekt. Det er det eneste halsbånd, der er effektivt.
Sophie
1 beskeder
sophie
Meget godt produkt, ingen allergiske reaktioner for mine 2 små hunde, en Jack terrier, der er 9 år gammel, og den anden coton de tuléar, der bliver 14 år i år, hun tåler det godt. Sophie
chantal
2 beskeder
chantal
Meget godt produkt. Jeg tager det hvert år
paulette
6 beskeder
paulette
goddag størrelsen for en jak russel vejer 15 kg,,,? tak for dit svar
Estelle
5 beskeder
estelle
Hej, mine cockers 11kg og 16kg er perfekte, jeg skærer det overskydende af, og personligt putter jeg det resterende i deres kurve.
Estelle
5 beskeder
estelle
Det er nødvendigt at tage +8 kg
Priscillia
1 beskeder
priscillia
Min Jack Russell vejer 7 kg, så jeg har taget til ham mindre end 8 kg. Men for din hund skal du vælge over 8 kg, hvis den vejer 15 kg. Og hvis det virkelig er for stort, skal du ikke bekymre dig, du kan klippe det for at tilpasse det til hans halsstørrelse.
Rachel
1 beskeder
rachel
Hej, Sælger du: - Seresto halsbånd til store hunde over 8 kg, pakke med 2 til 57,99 € eller 28,995 € pr. halsbånd - Pakke med 3 x Seresto halsbånd til store hunde over 8 kg, hvilket giver en pris på 30,49 € pr. halsbånd. Du annoncerer "PAKKER: Garanterede besparelser!" Hvor er besparelsen, når prisen pr. enhed bliver dyrere, jo flere halsbånd der er? Specielt når de er 10 € billigere pr. halsbånd på andre websteder. Jeg plejer at bestille fra dig, men denne gang er jeg skuffet. Tak Med venlig hilsen
Lisa
40 beskeder
lisa
Hej Rachel, Pakken med to er en specifik pakke, der består af en æske med to halskæder, mens pakken med tre består af tre enheder i tre forskellige æsker. Vi takker dig for at have påpeget dette problem. Hav en god dag, Lisa fra Zoomalia
philippe
2 beskeder
philippe
før seresto-halsbåndene prøvede jeg medicin og pipetter, intet virkede, seresto er velegnet til katte og hunde, jeg anbefaler det
Serge
3 beskeder
serge
Jeg anbefaler Seresto halsbånd, som er meget effektive til mine 2 hunde og varer længe. De har ikke haft flåter og andre smådyr, og vi har aldrig haft problemer, siden vi begyndte at bruge dem.
Magali
1 beskeder
magali
Ingen bekymringer med disse halsbånd, som alle hunde bærer. Jeg bruger det i sæsonen, hvor der er flest flåter. Det har endda en vis effektivitet mod sandfluer (myg). Jeg fjerner dem ikke specielt til brusebadet, men foretrækker at gøre det til svømmeture i havet.
Nadine
1 beskeder
nadine
Jeg er meget tilfreds med Seresto-halsbåndet, som virkelig har ændret vores Westies liv!
1367355@rgpd.fr
1 beskeder
Nej, du behøver ikke at fjerne det.
Roxane
2 beskeder
roxane
Hej, Er det passende for en 2 måneder gammel hvalp, da I i egenskaberne angiver voksen? Med venlig hilsen
Aurélie
1 beskeder
aurélie
Hej, jeg skal have en golden retriever hvalp, kan jeg give ham?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Som angivet i beskrivelsen kan du bruge dette halsbånd på en hvalp fra 7 ugers alderen. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre