Spørgsmål, produktdiskussioner Sikkerhedssele til bil
19 svar
1 beskeder
emilie
Hej, Vi vil få en border collie hvalp på 2 måneder, hvilken størrelse anbefaler du? Tak. Venlig hilsen, Emilie
1 beskeder
remy
Hej, hvilken størrelse sele vil du anbefale til en schweizisk hvid hyrde, tak?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For at finde den sele, der passer til dit kæledyr, inviterer vi dig til at måle dens brystkasse samt taljeomkreds. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
5 beskeder
claire
Hej, kan vi også bruge denne sele med en sporlænke? Jeg har en tæve (sibirisk husky), der har en tendens til at ville frigøre sig fra sit fastgørelsessystem under gåture (undtagen træningshalsbånd). Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Selet kan også bruges uden for bilen. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
elodie
Hej, Min hund måler 45 cm i længden, brystomkreds 45 cm, og taljeomkreds 40 cm. Hvilken størrelse anbefaler I? Er denne enhed tilpasselig til alle biler? Tak for jeres svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hejsa, Vi anbefaler størrelse M. Kort sele ikke egnet til Ford og Volvo (udskiftningssløjfer tilgængelige separat) Med venlig hilsen Madeline fra Zoomalia
2 beskeder
natacha
Staffordshire Bull Terrier (også kendt som Staffie) vejer normalt mellem 11 til 17 kg og deres højde varierer fra 35 til 40 cm ved skulderen. Som de fleste andre hunderacer, vil en staffie vokse fra en lille hvalp til en fuldt udvokset hund over tid. Det er dog værd at bemærke, at hundens endelige størrelse og højde i høj grad afhænger af genetik og typisk vil være fastlagt, når hunden er fuldt udvokset.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For at vælge den rigtige størrelse, skal du måle din dyres bryst- og taljemål. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
1 beskeder
colette
Hej, Jeg vil gerne vide, hvilken størrelse jeg skal bestille til en hund, der måler 48 cm i længden, brystomkreds 46 cm og vejer 6,6 kg? TAK
1 beskeder
laetitia
Hej, min hund måler 75 cm i brystomkreds og 60 cm i længde, hvilken størrelse skal jeg tage? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan anbefale størrelse L. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
alexia
Hej, hvordan ved man, hvilken størrelse man skal tage til sin hund? Hvad skal man måle på ham for at finde ud af det?