Spørgsmål, produktdiskussioner

12 svar
Zurano
1 beskeder
zurano
Hej, Er det tilpasset til landskildpadder? Hvordan monteres enheden desuden, hvis jeg må spørge? Hvad fastgør bolten sig til, og hvordan virker trykfastgørelsen? Med venlig hilsen Tak Clement
Anne-Marie
1 beskeder
anne-marie
Hej, skærmen på min Exo Terra dispenser slukker efter 4 dage, selv med nye batterier, er der kun batterisymbolet synligt og blinker (selvom batterierne er nye???)
Celine
1 beskeder
celine
Hello, I would like to purchase this item but is it suitable for reptile spoilage, and if I order today when will I receive the item? Best regards
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, dispenseren kan indeholde de fleste runde piller og stænger. Denne vare kan sendes inden for 24 timer. Leveringstiden vil afhænge af transportvalget (fra 24 timer med Chronopost til 5 arbejdsdage med DPD / Prédict). Med venlig hilsen Zoomalia teamet
Singrid
1 beskeder
singrid
Hej,Mine akvarium har ikke et låg, er det muligt at fastgøre dispenseren på glasset?Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, ja, Turtle Feeder kan placeres på et sidevindue. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Lucile
2 beskeder
lucile
Hej, jeg har en voksen trachemys scripta scripta. Jeg tager på ferie i en uge og ønsker at købe dette produkt for at fodre den, mens jeg er væk. Hvilken type piller, der er kompatible med apparatet, anbefaler du? Med venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler disse piller: https://www.zoomalia.com/animalerie/sticks-pour-tortue-aquatique-adulte-530g-p-22805.html Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
CHRYSTELLE
3 beskeder
chrystelle
hej, kan vi programmere at fodre skildpadderne hver anden dag med denne enhed? Er den velegnet til Zoo Med pellets? Tak på forhånd for dit svar.
benjamin
1 beskeder
benjamin
Hej, tror du dette produkt passer til en dværgkanin, der har brug for 2 portioner af 30g piller om dagen?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt indeholder 200 ml, det burde være passende. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre