Spørgsmål, produktdiskussioner Plastikkurv og pude Ferplast SOFA Soft bedding
78 svar
1 beskeder
isabelle
Kurvstørrelse til en dalmatiner på 30 kg
1 beskeder
elise
Hej, ved du hvilken størrelse der ville passe til 2 jack russel? På forhånd tak
2 beskeder
jessica
Hej, hvilken størrelse skal en cane corso have?
4 beskeder
jodie
Hej,Jeg har taget størrelse 10 til min Staff-crossing på næsten 25 kg, så til en cane skal den være større. Hav en god dag. Med venlig hilsen.
2 beskeder
jessica
Der findes ikke større end 10 som størrelse
4 beskeder
jodie
Ja, det findes i størrelse 12, tror jeg, da de sælger en erstatningspude. Og jeg har lige tjekket, det er bare, at størrelse 12 er udsolgt i øjeblikket.
1 beskeder
aline
Hej, hvilken størrelse bør man vælge til en kurv til en labrador hvalp, som vil blive voksen? Jeg ønsker ikke at skulle skifte kurv. Hvilken størrelse bør det separate pude have, hvis jeg bestiller en? Ser frem til at høre fra dig. Med venlig hilsen
4 beskeder
jodie
Hej, Jeg har taget størrelse 10 til min Staff hund på 23kg og det er perfekt.
4 beskeder
jodie
For din labrador ville jeg foreslå størrelsen ovenfor. Og for en anden pude har du dimensionerne på kurven i beskrivelsen
8 beskeder
vanessa
Hej. Hvilken størrelse skal man vælge til en Miniature American Shepherd? Den bør som voksen veje mellem 11 og 14 kg. Og måle mellem 36 og 45 cm
1 beskeder
nathalie
Hej, hvilken størrelse skal jeg tage for en polsk lavlandsfårehund, tak?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er vigtigt at vælge en kurv i den rigtige størrelse, derfor anbefaler vi, at du måler din hund. En størrelse 8 eller 10 ville passe, afhængigt af størrelsen på din hund. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
6 beskeder
nathalie
Kan vi få ekstra covers til denne sofa? tak
1 beskeder
nathalie
BonjourJ'ai commandé il y a quelques temps le sofa soft bedding rayé gris taille 8. J'aimerais bien savoir si cet article est toujours disponible ???? Merci
11381 beskeder
zoomalia
"Hej, For spørgsmål eller problemer vedrørende en ordre, kan du kontakte vores kundeservice på 0 892 494 028 (mandag til fredag fra 10.30 til 12.30 og fra 14.30 til 17.30) En rådgiver vil hjælpe dig med at afgive din ordre. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet"
9 beskeder
pauline
Ville det være muligt at bestille størrelse 12 af den med de blå og røde westie-motiver?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Sofaen 12 med Westie-mønster kan nu bestilles. Forvent en leveringstid på 8 til 12 dage før afsendelse. Venlig hilsen, Zoomalia Team
9 beskeder
pauline
God aften, jeg vil gerne vide, hvilken størrelse der passer til en border collie tæve?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse 12 ville være den mest passende. Venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
2 beskeder
emilie
Hej, vil en Sofa 10 være passende til en staff? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Sofa 12 vil være mere passende. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
3 beskeder
elise
God aften, Efter dine råd ønskede jeg at bestille Sofa 2, men den er ikke længere tilgængelig... Hvornår vil den være tilgængelig igen? På forhånd tak.
7 beskeder
céline
Hej, jeg tillader mig at stille mit spørgsmål igen, for nu er jeg meget i tvivl, for du anbefalede størrelse 10, men nu har jeg lidt mere information. Hun vejer i øjeblikket knap 10 små kilo for fulde 3 måneder, hun er ret godt proportioneret i vægt og højde ifølge dyrlægen (jeg kan ikke måle hende, fordi hun kun tænker på at lege). Som voksen bør hun veje mellem 25 og 35 kilo, med en højde på mellem 50 og 60 cm (det er gennemsnit). Så da jeg gerne vil bestille kurven, så den passer fra nu af og indtil hun er voksen, tror du stadig, at størrelse 10 vil passe, når hun er voksen (jeg tror ikke, hun bliver en stor hund, forældrene er af normal størrelse, smukke dyr, men ikke uden for normerne). På forhånd tak, venlig hilsen Céline
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse 10 burde passe til dit kæledyr, selv som voksen. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
marion
Hello, I would like to buy the sofa soft bedding basket in size 12 for a Samoyed. Do you think it would be suitable? Is this product sold with the basket and the cushion printed with love?
Best regards
Best regards
1 beskeder
aude
God aften, vil størrelse 12 snart være tilgængelig i denne model? Tak på forhånd. Med venlig hilsen
1 beskeder
maryline
hej, hvilken størrelse skal jeg tage til en han husky, 10 eller måske 12? tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, alt afhænger af størrelsen på din hund, den skal kunne sidde komfortabelt. Det bedste er at måle længden af dens ryg for at vurdere, hvor meget plads den vil have brug for, idet de angivne dimensioner er udvendige dimensioner. Med venlig hilsen, Zoomalia team
1 beskeder
evelyne
Jeg ønsker at bestille en SOFA SOFT BEDDING Størrelse 10, men jeg kan ikke lide den grønne farve, som I har i denne størrelse. Vil I få en anden farve (rød, blå...) snart, og hvis ja, hvornår? Desuden ønsker jeg kun levering til et pakkested. Hvordan skal jeg gøre? Tak for jeres svar.
1 beskeder
zohra
Hej, vil I snart blive genopfyldt med softbedding sofaen til hunde med sort zebra kant i størrelse 10 til samme kampagnepris?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne sofa er i øjeblikket erstattet med camouflageprintet. Vi har ingen dato for tilbagekomst. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
1 beskeder
nathalie
Hvilken størrelse skal man vælge til en beagle hvalp (2 måneder), så den føler sig tilpas, men ikke fortabt? Mange tak,
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler sofa'4 i første omgang. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
christel
Hej,
Jeg skriver denne e-mail, fordi jeg gerne vil vide, om I modtager eller vil modtage kurve størrelse 12, SOFA soft BEDDING til hund med sorte kanter og zebra-mønster pude. Jeg har en tysk schæferhvalp på 9 måneder, og jeg vil gerne købe denne slags produkt, da hun vil vokse, og den kurv, jeg har, vil blive for lille. Kan I anbefale en anden størrelse, hvis I er udsolgt? Eller et andet model? Men jeg vil være skuffet, hvis jeg ikke kan få denne model, fordi jeg allerede har købt den i størrelse 8, og den var meget god. Tak for at svare hurtigt, så jeg kan træffe mit valg.
Jeg skriver denne e-mail, fordi jeg gerne vil vide, om I modtager eller vil modtage kurve størrelse 12, SOFA soft BEDDING til hund med sorte kanter og zebra-mønster pude. Jeg har en tysk schæferhvalp på 9 måneder, og jeg vil gerne købe denne slags produkt, da hun vil vokse, og den kurv, jeg har, vil blive for lille. Kan I anbefale en anden størrelse, hvis I er udsolgt? Eller et andet model? Men jeg vil være skuffet, hvis jeg ikke kan få denne model, fordi jeg allerede har købt den i størrelse 8, og den var meget god. Tak for at svare hurtigt, så jeg kan træffe mit valg.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det stribede mønster erstattes nu af camouflage.
Vi kan rådgive dig: https://www.zoomalia.com/animalerie/on-the-trek-lit-brun-p-17766.html
https://www.zoomalia.com/animalerie/lit-bonzo-p-9221.html
Med venlig hilsen,
Zoomalia teamet
Vi kan rådgive dig: https://www.zoomalia.com/animalerie/on-the-trek-lit-brun-p-17766.html
https://www.zoomalia.com/animalerie/lit-bonzo-p-9221.html
Med venlig hilsen,
Zoomalia teamet
1 beskeder
marianne
Hej, jeg ville gerne vide, om I vil modtage nogen SOFA'4? Tak på forhånd. Venlig hilsen Marianne
3 beskeder
monique
hvilken størrelse for en lhassa Apso? og findes der andre farver? (for eksempel rød)
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler sofaen 4. Vi har kun sort tilgængelig. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
1 beskeder
eve
God aften, hvilken størrelse anbefaler du til en berner sennenhvalp, venlig hilsen Eve
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler størrelse 12; den vil beholde den indtil sin voksne størrelse. Med venlig hilsen, Zoomalia Teamet
1 beskeder
eléonore
Hej, hvilken størrelse vil du anbefale til min sibiriske husky hund? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler størrelse 12. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia

2 beskeder
frederique
Hej, Skal jeg tage størrelse 4 eller 6 til en fransk bulldog? mvh,

1 beskeder
sabrina
Hej, hvilken størrelse sofa skal jeg vælge til en bokser, der er 12 måneder gammel? Han vejer i øjeblikket 23 kg. Tak. Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler en stor størrelse, mål din hund for at kunne vælge den kurv, der passer bedst til dens virkelige størrelse, ved at sammenligne med produktarkets dimensioner. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia

1 beskeder
michele
Hej hvordan får man en anden farve end sort? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan finde dem nedenfor: https://www.zoomalia.com/animalerie/sofa-soft-bedding-pour-chien-violet-a-pois-blancs-p-16603-c-194.html Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
2 beskeder
dominique
Jeg venter desperat på svar på mit spørgsmål
1 beskeder
emilienne
Hej, Min hund på 3 år, en blanding af terrier og fransk spaniel, måler 50 cm (fra halsbasis til halebasis) og vejer under 12 kg. Hvilken størrelse anbefaler du til hende? Med venlig hilsen,
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan anbefale enten sofa 4 eller 6, afhængigt af hvor meget komfort du ønsker at give din hund, om den kan lide at strække sig ud for at sove eller krølle sig sammen. Med venlig hilsen Sandy fra Zoomalia

1 beskeder
sébastien
Hej, hvilken størrelse passer til en staffie? Hun er 7 måneder gammel og vejer 12 kg nu, og hun vil sandsynligvis veje 15 kg som voksen. Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Sofa 8 skulle sikkert passe, men kontroller dog ifølge dimensionerne af din hund. Vi anbefaler at måle den og sammenligne med produktdatabladets dimensioner. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
2 beskeder
stéphanie
Hej, jeg vil gerne bestille denne kurv til min kvindelige argentinske dogge, men den står som ikke tilgængelig. Vil den snart være tilgængelig? Tak på forhånd.

1 beskeder
patricia
Hej, Jeg vil få en Coton de Tuléar den 07/09/2013, som vil være 2 måneder gammel. jeg vil gerne købe SOFA Soft bedding til ham. Hvilken størrelse skal jeg tage i betragtning af hans fremtidige voksenstørrelse? jeg overvejede SOFA'2 tak patrice
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler dig at tage en størrelse større. Med venlig hilsen Zoomalia Team

3 beskeder
jessica
Hej, For en cavalier king charles, hvilken størrelse anbefaler du? Tak.
1 beskeder
katia
Hej, hvilken størrelse skal jeg vælge til min 3-årige schæferhund, der vejer omkring 32 kg? Tak for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler Sofa 10' for at din hund skal føle sig godt tilpas. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet