Spørgsmål, produktdiskussioner SPECIFIC COW-HY Pack de 6 Pâtées Allergy Management Plus 300g pour Hund og Følsom Hvalp

3 svar
Thierry
1 beskeder
thierry
Hej, min hund.. en chihuahua på 9 år, har blød afføring og endda diarré. Jeg vil gerne vide, om denne type paté passer og om den er tilstrækkelig appetitlig, så min hund vil acceptere at spise den, da hun er meget kræsen.
Coralie
1 beskeder
coralie
Hej, denne pate er til hunde med allergier, ikke sikker på, at det er egnet til deres fordøjelse. Med hensyn til smag, min hund elsker det!
Cynthia
9 beskeder
cynthia
God aften, min hund spiser ikke længere disse pâtéer, da han ikke kunne fordøje dem, og hans transit fungerede ikke optimalt. Vi er skiftet til Brit gastro pâtéer (svære at finde :(). Det ville være godt at vide, om din hund har haft en ændring (kostmæssigt, følelsesmæssigt osv.) for bedst at kunne svare dig. Tjek også ud Ultradiar, det fungerer rigtig godt på min shih tzu. God aften
Cynthia
9 beskeder
cynthia
Godaften, min hund spiser ikke længere sine dåsemåltider, da den netop havde svært ved at fordøje dem, og dens fordøjelse var ikke så god. Vi skiftede til Brit gastro dåsemad (ikke nemt at finde :( ). For at kunne svare bedst muligt, bør du se, om din hund har haft en ændring (hvad enten det er kostmæssigt, følelsesmæssigt osv.). Se også efter ultradiar, det fungerer rigtig godt på min shih tzu. God aften

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre