Spørgsmål, produktdiskussioner Majsstrøelse speciel til gnavere og fugle HAMIFORM
15 svar
2 beskeder
victorine
Hej, lidt underligt spørgsmål, men jeg har mange huller i min have på grund af mine hunde. Da det er bionedbrydeligt, kan jeg bruge det til at fylde hullerne, når jeg skifter det fra mit fuglebur? Tak!

2 beskeder
marie christine
Jeg ved det ikke, jeg indrømmer, da jeg bruger det til min papegøje, men jeg har huller i min have på grund af tørken, jeg vil prøve det, jeg tror, det kan, eftersom det er bionedbrydeligt. Hav en god dag
1 beskeder
magali-fleur
Jeg tænker, at det kan tiltrække gnavere...
1 beskeder
lucas
Hej, jeg har lige fået en kanin for 3 dage siden. Jeg har lige skiftet dens strøelse, og den begyndte at spise af det, før den gik tilbage til at spise hø. Bør jeg være bekymret?
1 beskeder
isabelle
Hej Lucas, min kanin spiser også lidt af majskuldet (rent) og har det godt. Da det er lavet af majsstængler, tror jeg, der er nogle majsrester, og de må kunne lide det.. desuden knaser det! :-)
8 beskeder
elodie
hej,jeg vil gerne vide, om I vil få de to 30-liters kattesand til 27 € igen?ser frem til dit svarvenlig hilsenalodie
11381 beskeder
zoomalia
Hej, 30L-forsendelsen er i øjeblikket bestilt hos vores leverandør. Når det er modtaget, vil det fremgå som "på lager" på vores hjemmeside. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
8 beskeder
elodie
Hej, jeg vil gerne bestille et parti strøelse til 27 €, men jeg får en fejlmeddelelse. Er det normalt? Ser frem til dit svar. Med venlig hilsen Elodie
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Lagret er i øjeblikket utilstrækkeligt, hvilket er grunden til, at du ikke kan bestille dette parti på nuværende tidspunkt. Denne vare er i øjeblikket bestilt hos vores leverandør. Så snart vi modtager vores genopfyldning, vil den fremstå som "på lager" på vores hjemmeside. Med venlig hilsen Zoomalia-teamet
8 beskeder
elodie
Hej, jeg vil gerne vide, om I vil have kuldet tilbage til 27€? Ser frem til at høre fra jer, venlig hilsen Elodie
8 beskeder
elodie
Hej, jeg vil gerne vide, hvor mange kilo 10 liter og 30 liter repræsenterer, tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, 10-liters posen vejer ca. 5 kg30-liters posen vejer ca. 15 kg Med venlig hilsen Team Zoomalia
1 beskeder
stephane
Hej, jeg leder efter savsmuld til at lægge i mit hønsehus, men jeg ved ikke, hvilket produkt jeg skal købe; kan du give mig nogle råd?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan anbefale denne artikel: https://www.zoomalia.com/animalerie/litiere-fibre-de-coco-agglomerante-pour-poules-rongeurs-et-reptiles-p-17062.html Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
1 beskeder
adeline
Hej, jeg vil gerne vide, om det jeg gør for min ekstra lille kanin er godt eller ej. Jeg bruger hampstrøelse i hele buret og i en toiletbakke til gnavere bruger jeg majskolbestrøelse. Er det godt? Men min kanin tisser ved siden af dens madskål! Tak på forhånd.