Spørgsmål, produktdiskussioner

21 svar
Samira
1 beskeder
samira
Hej, jeg er skuffet over Rody 3 Duo-buret på grund af dets skrøbelighed (bund revnet ved levering, side revnet under rengøring) og den besværlige montering, der skal foretages ved hver rengøring. Kan du fortælle mig, om dette bur er nemt at montere og demontere? Er clipsene solide?
LYDIE
2 beskeder
lydie
Hej. Er det mulighed for at vælge farven orange i stedet for blå? Passer det til en almindelig angora-hamster?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur er egnet til alle hamstere, inklusive angoraer. Som angivet er det ikke muligt at vælge farven for dette produkt. Med venlig hilsen, Teamet fra Zoomalia
Séverine
1 beskeder
séverine
Hej, bør man lægge strøelse på hylderne i buret ud over bunden af buret? På forhånd tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er ikke nødvendigt at lægge strøelse på etagerne. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Isabelle
3 beskeder
isabelle
Hej, jeg vil gerne vide, om det er muligt at udvide Ratatouille-buret med passende tunneler og et andet bur eller et ekstra niveau + tunneler... tak så meget! Faktisk stiller jeg dette spørgsmål, fordi hendes hjul er for lille, og hun bruger det ikke... jeg vil gerne sætte en bold i et ekstra niveau eller et bur, der er forbundet med Ratatouille-buret. Tak for dine forslag og ideer vedrørende mit projekt. Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan for eksempel kombinere det med dette bur: https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-rongeurs-jungle-45-5x31-5x27-cm-p-22877.html Venlig hilsen, Team Zoomalia
From
1 beskeder
from
Hej, undskyld at jeg forstyrrer, jeg ville bare vide, om de to hjul kunne fjernes, og om de fluorescerende farver kunne skade en russisk hamsters små øjne. Tak på forhånd
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Hjulene skal fastgøres på burets gitre, så du kan vælge ikke at montere dem, hvis du foretrækker det. De "fluorescerende" farver vil ikke forårsage nogen problemer for dit kæledyrs syn. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Lucille
4 beskeder
lucille
Hej, det ligner meget Rodylounge Trio... Er det Zolux, der laver det?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Nej, leverandøren er Capac. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
christelle
1 beskeder
christelle
Hej, Kan dette bur være egnet til gerbiler? Med venlig hilsen Christelle
Laetitia
1 beskeder
laetitia
Hej, jeg er interesseret i at købe dette bur. Mit spørgsmål er: Er alle elementerne på billedet inkluderet, og kan man tilføje ekstra rør til buret? Tak, med venlig hilsen fru Even.
VERONIQUE
1 beskeder
veronique
Vil dette bur være egnet til en rotte, og sælges det med alt tilbehør som vist på billedet? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur er en bur til hamstere, den er ikke egnet til din rotte. Venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre