Suspension af abonnement

Sophie
1 beskeder
sophie
Hej, jeg har lige set, at mit abonnement er kommet igen. Jeg har stadig en fuld pose på 8 kg tilbage, og jeg har ikke mulighed for at øge tiden mellem to leverancer. Kan I annullere forsendelsen, der skal ske i dag eller i morgen, venligst? Tak for jeres forståelse, Sophie JOSSE
Zoomalia
566 beskeder
zoomalia
Hej Sophie :)Jeg er ked af det, men jeg har ikke adgang til din ordre, kan du kontakte vores kundeservice direkte via formularen på hjemmesiden?Vi vil give dig et svar så hurtigt som muligt,Ha' en god dag,Aurore fra Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre