Spørgsmål, produktdiskussioner KONG Dotz™ Cercle Jouet interactif
9 svar
1 beskeder
katia
Hej, min franske bulldog på 11 kg gjorde kort proces, nej jeg overdriver, to
1 beskeder
melanie
Dette legetøj ankom desværre i stykker. Den røde del holdt kun ved en lille plastbit… Så denne del endte hurtigt i skraldespanden, og den anden del holdt i nogle måneder.
2 beskeder
muriel
Mit Kong-legetøj, købt i butikken Zoomalia, holdt kun 5 minutter, før det var i stykker. Jeg troede, de var meget holdbare!! Jeg har en 9 måneder gammel beagle….
14 beskeder
francoise
min er stadig intakt, da min hund ikke interesserer sig for det.
2 beskeder
emilie
Min hund ødelagde det også på mindre end 5 minutter

1 beskeder
elodie
Hej. Det samme for mig, min et-årige beagle ødelagde legetøjet på 10 minutter og spiste endda stykkerne. Hvis jeg kan give dig et råd, så elsker min hund KONG ringe i grøn, rød og blå samt bolden fra samme serie. Han tygger på dem og leger rigtig godt med dem.
1 beskeder
pauline
Hej, jeg har købt flere af disse modeller for mere end 2 år siden, og selv i dag er de mere eller mindre intakte. Jeg har fire franske bulldogs, og legetøjet holder kun et par dage hos dem. Mine hunde leger med dem hver dag.
2 beskeder
emilie
Tak for din feedback, jeg har en ung kvindelig staff og intet kan modstå hende i øjeblikket
1 beskeder
diogo
Hej Jeg har købt cirklen og firkanten til en australsk hyrdehvalp, og det holder indtil videre.
2 beskeder
jean-pierre
Hej, min hund har ikke rigtig leget med den, så den er stadig i samme stand som ved købet.