Spørgsmål, produktdiskussioner Thermostat Hygrostat DTH Control Reptil'us

93% kunder

anbefaler dette produkt

25 svar
Clara
2 beskeder
clara
Hej;Jeg har brug for en termostat/hygrostat til at styre fugtigheden og temperaturen i mit terrarium. Vi er enige om, at denne enhed kan aktivere et befugtningssystem, hvis fugtprocenten falder under en forudindstillet værdi. Og samtidig giver det andet slot i stikket mulighed for at tilslutte en opvarmning, som også aktiveres, når den registrerede temperatur er under den ønskede værdi? Har denne enhed disse to funktioner programmerbare og anvendelige samtidigt? Eller kan man kun have den ene eller den anden? Tak for din hjælp
Nicolas
1 beskeder
nicolas
Hej, du kan justere temperaturen og fugtigheden på samme tid, der er både en temperaturstik og en fugtighedsstik, der er endda en lydalarm. Alt er let at indstille, det er et meget godt produkt.
Raphael
3 beskeder
raphael
Hej, er der 2 sonder, en til temperatur og en anden til fugtighed? Tak
Matteo
2 beskeder
matteo
Hej, er der mulighed for at programmere en gradvis stigning (eller fald) i temperaturen i løbet af dagen, eller gør denne termostat kun det at tænde og slukke for det opvarmede tæppe? Tak på forhånd!
Jean-Matthieu
1 beskeder
jean-matthieu
Hej, jeg installerede min TH, det virkede i 1 dag, og nu står jeg med to streger for temperaturen, alarmen kontinuerlig og i opvarmningstilstand. Er mit termometer dødt? Hvordan fungerer produktets garanti? Jeg modtog det den 08/11/22 og installerede det den 10/11/22.
Bruno
1 beskeder
bruno
Hej, Jeg forstår ikke helt om det, for at regulere luftfugtigheden, er nødvendigt at tilslutte en anden enhed, der vil producere eller mindske fugtigheden. Jeg antager, at det er det, stikkontakterne er til? Hvis det er tilfældet, kan jeg så bruge denne enhed til at sikre, i et rum hvor der er planter og sarte møbler, aktivering af en luftfugter (som jeg allerede har), når fugtniveauet falder under en bestemt grænse? Mange tak for jeres hjælp.
Edouard
1 beskeder
edouard
Hej, det er faktisk to stikkontakter, der vil blive aktiveret eller deaktiveret afhængigt af enten fugtigheden eller temperaturen. Det er udelukkende en elektrisk start/stop. Så ja, der skal sættes enheder på.
Celia
3 beskeder
celia
Hej, jeg har modtaget denne termostat samt en varmemåtte af samme mærke, men når jeg tilslutter min måtte til termostatens stik, mister jeg temperaturen, og min måtte virker ikke længere. Hvorfor sker dette?
Virginie
1 beskeder
virginie
Hej, er keramiske lampesokler fra Glow Light kompatible med dette produkt? Når jeg tilslutter den varme lampe til termostaten, sker der ingenting, selvom pæren tænder i en almindelig stikkontakt. Jeg har kunnet indstille termostaten, men den bipper konstant og viser ikke temperaturen... ?
Léa
1 beskeder
léa
The Fogger XL currently does not have built-in functionality for automatic activation or deactivation based on humidity levels. You would need an external hygrometer with a relay or a humidity controller that can manage this automatically by connecting it to the Fogger XL. This setup allows the fogger to turn on when the humidity level drops below a set threshold and to turn off once the desired humidity level is reached.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne termostat gør det også muligt at styre fugtigheden i terrariet, den har en sonde, der måler fugtigheden. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
Camille
1 beskeder
camille
Er der en sonde til opvarmning og en sonde til hygrometeret?
FABRICE
3 beskeder
fabrice
Hej, kan nogen fortælle mig, hvordan man ændrer starttidspunktet for dagen, og det samme for natten???? Den allerede gemte tid er 6:00,,,,18:00. På forhånd tak
matthieu
1 beskeder
matthieu
hej, jeg vil gerne vide, om denne termostat/hygrostat bare advarer eller om den regulerer varme og fugtighed, hvis jeg tilslutter et varme kabel og en fogger xl tåge forstøver til den? tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
"Hej, Denne termostat gør det muligt at kontrollere og regulere temperaturen og fugtighedsgraden i dit terrarium. Det er nok at programmere den efter dit reptils behov. Med venlig hilsen, Team Zoomalia"
katiana
1 beskeder
katiana
God aften, efter et par ugers brug fungerer det fint, men de sidste to dage, når det går i nattilstand, slukker det ikke min belysningsrampe, mens det tidligere blev slukket. Hvad skal jeg gøre? Venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For spørgsmål eller problemer vedrørende driften af et produkt, kan du kontakte vores kundeservice på 0 892 494 028 (mandag til fredag fra kl. 10.30 til 12.30 og fra kl. 14.30 til 17.30). Du kan også kontakte dem direkte via e-mail gennem din ordresporing. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
frederic
1 beskeder
frederic
bonjour, je viens de recevoir l'appareil mais la notice est en anglais. Est-il possible d'avoir la version française? Merci.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vejledningen på fransk er tilgængelig for download på produktsiden. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre