Spørgsmål, produktdiskussioner Thermostat Hygrostat digital Trixie Reptiland

100% kunder

anbefaler dette produkt

30 svar
Leslie
1 beskeder
leslie
Bonjour, jeg har mistet min hygrosonde, er det muligt at bestille en ny? Tak
Julie
2 beskeder
julie
God aften, har du fået feedback på en hjemmeside eller andet? Her tror vi, at sonden er i stykker... den blinker LL, mens nålhygrometeret viser 80 % luftfugtighed...
vanessa
1 beskeder
vanessa
God aften. Er det muligt at tilslutte 3 lamper til denne termostat? Hvis ja, hvordan gør man? Eller skal man tilslutte en strømskinne? Tak for din besked.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er ikke muligt at slutte tre lamper til, da den ene af de tre stik er beregnet til luftbefugteren. Det er muligt at programmere tre lamper ved at kombinere termostat/hygrostat med den digitale programmerer:https://www.zoomalia.com/animalerie/programmateur-digital-p-34852.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Thierry
1 beskeder
thierry
Hej hr., fru, jeg ejer en Trixie-termometer (den samme som den ovenfor), men den virker ikke længere. Mit spørgsmål: Enten reparerer I det, eller har I det elektriske diagram til det? Tak til jer.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, I forbindelse med eftersalgsservice inviterer vi dig til at kontakte vores kundeservice, som vil komme i kontakt med leverandøren. Venlig hilsen Teamet Zoomalia
Mathieu
2 beskeder
mathieu
Hej alle, kan jeg tilslutte en dagslys lampe, en varmelampe og en natblå lampe til en digital termostat/hygrostat med to kredsløb
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er ikke muligt at tilslutte de tre lamper, fordi en af de tre tilslutninger er indstillet til luftfugteren. Det er muligt at programmere tre lamper ved at kombinere termostat/hygrostat med den digitale timer: https://www.zoomalia.com/animalerie/programmateur-digital-p-34852.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
david
2 beskeder
david
Hej, jeg har et problem med min fugtighedssensor. Den viser 46% og fugter terrariet konstant. Jeg har sat to andre hygrometre, som viser ca. 85% fugtighed. Termostaten er cirka 2-3 måneder gammel, så er der nogen garanti på disse artikler, og hvilke trin skal jeg følge? Tak på forhånd for svarene.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi inviterer dig til at kontakte kundeservice direkte via din ordresporing. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
laetitia
1 beskeder
laetitia
God aften, instruktionerne i vejledningen er ikke særlig klare. Er der en video tilgængelig for at se præcis, hvordan det fungerer? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der er to videoer tilgængelige på vores YouTube-kanal: https://youtu.be/VCJ9UD2qxAE https://youtu.be/B66ynZmkyW0 Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
jerome
2 beskeder
jerome
Jeg kan ikke indstille - jeg kan ikke finde a3 a4 a5 a6 a7 a8 Jeg kan ikke finde b3 b4 b5 b6 b7 b8 Jeg kan ikke finde c3 c4 c5 c6 c7 c8 Og kan vi sætte flere enheder på samme stik, så længe det samlede wattforbrug ikke overstiger 400w? For eksempel to varme lamper på 100w på stik A, én belysningslampe på stik B, og én forstøver på stik C.
steeve
1 beskeder
steeve
Bonjour, jeg har et lille problem med min termostat. Temperaturen og luftfugtigheden har fungeret godt indtil nu. Problemet er, at den ikke længere viser temperaturen og luftfugtigheden; den viser blot --C° og --%, mens det blinker. Jeg har trykket på reset-knappen, men intet ændrer sig. Har du nogen idé om, hvor problemet kan komme fra? Venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hi, Vi beder dig om at lave denne anmodning om ordreopfølgning for at anmode om en returnering for en kundeservice. Mvh, Zoomalia team
laurette
1 beskeder
laurette
Hej, kan vi tilslutte en keramisk varmepære? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, ja, du kan tilslutte den passende lampestøtte til en keramisk varme pære. Venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
mélanie
2 beskeder
mélanie
hej, jeg vil gerne vide den præcise pris på dette produkt, da det er angivet til 66,93 euro ved siden af billedet og længere nede til 69,93. tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, prisen for en enkelt er 69,93 €. Hvis du vælger en pakke med 2, er prisen for pakken 133,86 € (det vil sige 66,93 € pr. enhed). Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
laurent
1 beskeder
laurent
Hej, kan jeg tilslutte en 600W varmelegeme til en stikkontakt?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det maksimale er 400W. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
amandine
1 beskeder
amandine
Hej, Styrer det belysningen for nat og dag? Med venlig hilsen.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre