Spørgsmål, produktdiskussioner Terrarium i glas tropisk klima Exo Terra - 90x45x90 cm
33 svar
2 beskeder
floriane
Hej, er det muligt at bestille dette terrarium og nyde velkomsttilbuddet samt afhente det i butikken? Hvis ja, hvordan gør man det? På forhånd tak
559 beskeder
zoomalia
Hej, det er ikke muligt at bestille på hjemmesiden og hente en artikel i butikken. Jeg opfordrer dig til at kontakte den nærmeste butik, der er også velkomsttilbud tilgængelige. Jeg står til din rådighed og ønsker dig en god dag. Coralie fra Zoomalia
2 beskeder
floriane
Tak for dit svar. Jeg vil ringe til butikken. Hav en god dag
1 beskeder
bruno
Hej alle, Jeg vil gerne vide, hvor jeg kunne finde en baggrundsdekoration til dette terrarium, da den originale er beskadiget. Tak for jeres svar

3 beskeder
alicia
Hej, jeg vil gerne vide, om ballasten leveres med terrariet?
11381 beskeder
zoomalia
Hello, The ballast is not delivered with the terrarium. Best regards, The Zoomalia team
1 beskeder
manuel
Hej, Er det en terrarium, der måler 90 cm i længden, 45 cm i dybden og 90 cm i højden? Tak for dit svar! :)
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, det handler netop om disse målinger. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
yoan
Hej, hvad er slutdatoen for tilbuddet på terrariet? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne kampagne er gyldig, indtil vores leverandørs lager er opbrugt. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
bruno
Hej, jeg har lige bestilt et terrarium XL 90x45x90. Kan jeg få vægten? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette terrarium vejer cirka 50 kg. Venlig hilsen, Teamet Zoomalia

3 beskeder
warren
Hej, jeg ville gerne vide, om dette terrarium ville passe til en kongepyton på cirka 80 cm, idet jeg havde tænkt mig at beholde terrariet, når det har nået sin maksimale størrelse, ellers hvad vil du anbefale? Tak på forhånd for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Da kongepytoner kun er delvis trælevende, vil et terrarium som dette være mere passende: Terrarium 116: https://www.zoomalia.com/animalerie/terrarium-gris-aluminium-118x45x60-p-5877.html Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
leslie
Hej, ville dette terrarium være egnet til et par kamæleoner?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette terrarium ser ud til at passe. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
aline
Hej, jeg vil gerne lave et orchidarium. Har I en lampe der passer til T8 eller T5 neonlys? Jeg har set en lampe, men den er udsolgt.
11381 beskeder
zoomalia
TRADUCTION Bonjour, Vi kan anbefale denne ballast:2718 GLOMAT 2x30W :https://www.zoomalia.com/animalerie/systeme-d-eclairage-glomat-t8-2-tubes-p-944-c-125.html Med venlig hilsen, Team Zoomalia
3 beskeder
32053
Hej,Bliver dette terrarium solgt med belysningsgalleriet på toppen? Med eller uden neon?Hvis der ikke er neon, hvilken type skal man vælge?Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan anbefale dette galleri: https://www.zoomalia.com/animalerie/galerie-dual-top-t8-double-halogene-p-570.html. Alle nødvendige oplysninger (type pære, neonlys osv.) findes på den tilhørende produktside. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
3 beskeder
32053
Hej, Jeg vil gerne installere et par Rhacodactylus ciliatus i dette terrarium. Hvad har jeg præcis brug for til at udstyre det korrekt, idet jeg gerne vil installere et vandfald med forstøvningseffekt og orkidéer, papyrus? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du har brug for et belysningsgalleri samt den tilhørende belysning, substrat, gemmesteder og mad, hovedsageligt. Venlig hilsen, Zoomalia Team
2 beskeder
eric
Hej
Så jeg vil gerne vide, hvor mange sandsække jeg har brug for, samt alt udstyret, som opvarmningsmåtte, pærer eller neon og varmepære.
Med venlig hilsen,
Eric
Så jeg vil gerne vide, hvor mange sandsække jeg har brug for, samt alt udstyret, som opvarmningsmåtte, pærer eller neon og varmepære.
Med venlig hilsen,
Eric
11381 beskeder
zoomalia
Hello, You are not telling me which animal it is. It seems to be a bearded dragon. You will find all the necessary information about terrariums for bearded dragons on the link I am sending you. https://www.pogona-vitticeps.net/ Sincerely, The Zoomalia team.
1 beskeder
axel
Hej Jeg ville gerne vide, om dette område kan rumme en Physignathus
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Det kan være passende, hvis det er en ung, men du skal ændre det senere, da Physignatus cocincinus kan blive op til 90 cm lang for en han ved voksen alder.Med venlig hilsen,Zoomalia-teamet