Terroriseret marsvin

Intet svar
Tessa
2 beskeder
tessa
Hej, her er problemet. Jeg hentede i går en lille seks uger gammel marsvin fra en opdrætter for at holde min første marsvin selskab, som nu er blevet meget sød og ikke bange længere. Problemet er, at denne nye marsvin bekymrer mig meget. Lige nu holder jeg dem i separate bure, da den kun ankom i går. Men jeg har aldrig set noget lignende: så snart jeg nærmer mig, hopper den rundt i sit bur, kaster sig mod tremmerne og forsøger at bide dem så hårdt som muligt. Den løber rundt som en tosset og er i en tilstand af frygt, jeg aldrig har set før, og det bekymrer mig meget. Jeg kan ikke isolere den i et andet rum, fordi vi bor i en studiolejlighed med kun ét hovedrum. Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre for at berolige den, den skræmmer endda min anden lille marsvin, som jeg har i et bur ved siden af. Jeg ved, det kræver tid til tilpasning osv., da min første også var bange, da jeg fik den for tre uger siden, men jeg har aldrig oplevet noget lignende. Hjælp mig venligst, for jeg er helt fortabt...

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre