Spørgsmål, produktdiskussioner Nid bois Natural Living

2 svar
Josée
1 beskeder
josée
låget af reden er beskadiget, trods en perfekt kolli - jeg får afslag på refusion fordi jeg ikke kan sende et foto - jeg har ikke en smartphone eller et kamera - (jeg er 77 år og bor alene) jeg kan returnere reden, men ingen refusion uden foto og transportomkostninger for egen regning. Det er en absurd situation for et produkt til 14 €. Zoomalia har mistet en kunde, men det er uden betydning for dem. Jeg havde en person i telefonen, som ikke kunne videregive mig til en ansvarlig fra kundeservice med begrundelsen, at hun var på pause og "hun har ret til at tage en frokostpause kl. 13:30) når servicen er i top.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre