Spørgsmål, produktdiskussioner Transport- og opdrætsboks til krybdyr Trixie Reptiland

100% kunder

anbefaler dette produkt

10 svar
isabelle
2 beskeder
isabelle
Perfekt model for at behandle en skadet lille gråsnegl, de er så frygtløse, nemt rengjort, og det er let at skabe et dekoration med lidt jord, små tørre blade og en efeu gren, lille foderskål og vand. Det samme gælder for at opdrætte nogle få babyer i små grupper (så skrøbelige i naturen). Jeg har bestilt flere partier af disse produkter for sikkerheds skyld, hvis de ikke længere bliver fremstillet. Det sker, og det er logisk. Mange tak
Yvonne
5 beskeder
yvonne
Hej, Er den største størrelse egnet til en snegleopdræt? Skal dimensionerne læses på denne måde: (længde x bredde x højde)? Tak
isabelle
2 beskeder
isabelle
Jeg kan give min mening om, at hvis det drejer sig om små snegle, højst 10 individer (ikke et opdræt), skal man sørge for deres komfort og give dem et miljø, der minder mest muligt om naturen med en foderskål og daglig sprayning. Pas på, ikke for meget vand, de er ikke frøer! Jeg forsøgte med et lille badekar uden succes. De foretrækker at gå på de fugtede ruder samt på vegetationen i det lille habitat. Kalk, vi fanger alle regelmæssigt og det i en stor tallerken) Jeg tror ikke nødvendigvis, de har brug for et kæmpe terrarium, så længe de føler sig godt tilpas. Mine lægger lidt for mange æg, som jeg fjerner på en meget korrekt måde (respekt for mødrene), hvilket beviser, at de er glade. For at konkludere, kan de godt lide naturligt at leve i samfund, og hvis der er for få, keder de sig.
genevieve
161 beskeder
genevieve
Hej, Kan jeg uden problemer sætte en varmer til akvarium i denne beholder? Tak venlig hilsen
Sébastien
5 beskeder
sébastien
Hej, jeg vil gerne vide, om dimensionerne er LÆNGDE x BREDDE x HØJDE?Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Ja, det er korrekt.Med venlig hilsen,Zoomalia teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre