Spørgsmål, produktdiskussioner Transportbur Cora Zolia til papegøje
9 svar
3 beskeder
véronique
Er det muligt ikke at placere risten i bunden af buret? Min conure kan ikke falde på metalristen. Tak.
3 beskeder
véronique
Hej, for langvarige brugere, bliver malingen på tremmerne ikke beskadiget af krumme næb? Tak.
1 beskeder
mira
Hej, jeg spekulerede på, om dette bur var egnet til at transportere spurvefugle, duer, papegøjer? Tak
1 beskeder
cecilia
Jeg bruger den bare til at transportere min grønne fugl og mine 2 kanariefugle. Meget flot bur, tungt og robust, men ikke egnet til store fugle, maksimum størrelse svarer til kanariefugle, parakitter eller uadskillelige, men kun til transport til dyrlægen eller andet, eller for at adskille en mor med hendes kuld. Men ikke beregnet til at bo i konstant.
1 beskeder
florence
Min grå papegøje fra Gabon elsker dette bur. Han lever frit i lejligheden men har en stor, papegøjevenlig bur til rådighed. Og min Gabou elsker at være i sin transportbur så meget, at vi nu tager dette bur til transport og til ophold/ferier. Man skal huske, at i naturen elsker mange fugle at være i små rum, der måske minder dem om deres rede, men især hvor de føler sig trygge