Spørgsmål, produktdiskussioner Sammenklappelig transportbur til hund ZOLIA KODA med sort plastbund
87% kunder
anbefaler dette produkt
147 svar
1 beskeder
martine
Hej, kan jeg bytte buret for at tage model S, og hvordan kan vi gøre det?
8 beskeder
coralie
HejHvad ville den ideelle størrelse være for en golden retriever-hvalp på 2 måneder til en biltur? Det ville være til hans første tur i bilen for at bringe ham hjem, jeg vil tage en større størrelse senere, men hvilken størrelse skal jeg bruge, så han er sikker på sin første tur?Tak
1 beskeder
carole
For min kat på 4 kg tog jeg størrelse S, og det er meget for voluminøst og tungt... så jeg har aldrig brugt det og har købt en simpel plastikkasse i stedet.
1 beskeder
francoise
Jeg ønsker at vide, om buret vil være passende til at transportere min marsvin under ferien (da det er sammenklappeligt). Er afstanden mellem stængerne korrekt for at forhindre, at det smutter igennem?
1 beskeder
pascal
Hej, afstanden mellem tremmerne på buret er ca. 2 cm, så han burde ikke kunne komme ud. God dag
1 beskeder
lothaire
Hej, Vær opmærksom på bunden af buret, hvor tremmerne er meget bredere (10x10cm). Bunden er lavet af plast og er aftagelig, hvilket medfører en risiko.
1 beskeder
isabelle
For marsvinet (jeg har haft flere og dværgkaniner), ingen bekymringer, det vil ikke kunne passere mellem tremmerne. Jeg har for nylig bestilt størrelse XS til min lille hund, og tremmeafstanden tillader ikke et marsvin at slippe væk på siderne; derimod, under bakken, kan det slippe ud, hvis det løfter den, medmindre man lægger en lille krydsfiner plade der.
1 beskeder
leila
Hej, jeg har en lille staffordshire på 6 måneder, og jeg vil gerne købe et bur til ham, men jeg ved ikke, hvilken størrelse jeg skal tage XL eller L, da han vil vokse.
1 beskeder
damien
Jeg har selv en staff på 2 år, jeg købte en XL til hende, og den passer meget godt... hun har det godt i den og kan stadig bevæge sig
1 beskeder
pauline
Jeg tog XL til mine 2 engelske bulldogs, og de sover begge derinde og har stadig plads

4 beskeder
isabelle
Hej
For en personnel, på grund af dens fremtidige vægt, skal den være solid. Jeg anbefaler XXL, og hvis du kan finde en med metalbund, er det endnu bedre! En ven så bunden af sin i plastik blive ødelagt af sin personale!
For en personnel, på grund af dens fremtidige vægt, skal den være solid. Jeg anbefaler XXL, og hvis du kan finde en med metalbund, er det endnu bedre! En ven så bunden af sin i plastik blive ødelagt af sin personale!
1 beskeder
charles
Vi tog XXL til vores kvindelige husky (som er lille af størrelse), og det er virkelig enormt, man kunne få plads til 2 som hende i buret...

1 beskeder
sandrine
Hejsa, jeg vil anbefale XL, det er den, jeg tog til mit personale på tre og en halv måned
3 beskeder
irulan
Hej, jeg har to huskier, en hun og en han, og jeg vil gerne købe et bur til hver af dem. Hvilket ville være det bedste for dem, da de ikke er destruktive, og det er for at lave en hundehus til dem? Hannen er 97 cm lang og hunnen er 92 cm. Tak.
3 beskeder
alexia
Den ideelle størrelse ville være en XXL, så de har plads til at kunne vende sig, hvis de ønsker det :)
1 beskeder
valérie
Hej, hvilken størrelse skal man vælge til en engelsk cocker spaniel, tak?
2 beskeder
isabelle
Bonjour,Det er nødvendigt at tage følgende model:Model: Transportbur ZOLIA Koda - M - 75 x 53 x h59 cmRef.: 63269Den er perfekt til en cockerspaniel.Venlig hilsen.
1 beskeder
sarah
Hej, har du en dato for genopfyldning i størrelse M, tak?
1 beskeder
iris
Hej, der er i øjeblikket udsolgt på jeres hjemmeside, kan I venligst oplyse en omtrentlig genopfyldningsdato? (Primært for størrelse L) Tak.
9 beskeder
chantal
Hej, Jeg ønsker at tage et bur til min Shih Tzu kun til mit fravær, hvad anbefaler du i størrelse? På forhånd tak Med venlig hilsen
3 beskeder
alexia
Hej, jeg anbefaler størrelsen S, men ellers kan størrelsen M også passe for maksimal komfort, så din hund kan rejse sig op og vende sig uden besvær :)
1 beskeder
maëlia
Hej, jeg er interesseret i xxl-buret, men jeg har lige set, at døren åbner mod venstre, og i mit tilfælde skal den åbne mod højre, er det muligt?
1 beskeder
mélanie
Hej, Ikke muligt
1 beskeder
maryse
Hej For at starte, stol ikke på svarene. Jeg har købt dette fantastiske bur. Når du stiller dit spørgsmål, skal du angive et punkt... Er der flere åbninger? Svaret er ja. På siden åbner døren til venstre. Foran, når buret er lagt ned, åbner det til højre. Forresten, jeg sælger mit...
1 beskeder
vina
Godaften, Jeg vil gerne vide, om transportkassen i størrelse M kunne passe til en voksen beagle? Tak på forhånd for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Size M will fit your beagle. Since each dog is different, we advise you to measure your dog to ensure the most suitable size: it should be able to enter and exit easily, stand up, and turn around without difficulty. Best regards, The Zoomalia team
1 beskeder
sophie
Jeg har taget XXL-buret til min beagle harrier, og hun er glad i sit bur.
1 beskeder
alain
Vil størrelse L være tilstrækkelig til brug som transportbur i bilen til min gyldne retriever (i øjeblikket er det en hvalp, men jeg planlægger at kunne fortsætte med at bruge det senere)?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelsen XL vil være mere passende. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet.
1 beskeder
632240
Størrelse XL kan være passende for en voksen golden retriever, da denne race typisk ligger i den større ende af spektret for hundestørrelser. Sørg for at justere størrelsen for at rumme din hunds fulde voksenstørrelse og komfort.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, XL-buret vil passe. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
leia
Hej,
Jeg vil snart få en Malinois X Schweizer Hyrde hvalp, hvilken størrelse skal jeg vælge, tak?
Jeg vil snart få en Malinois X Schweizer Hyrde hvalp, hvilken størrelse skal jeg vælge, tak?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det vil kræve mindst en størrelse L. Det er dog svært at rådgive dig, især da det er en hvalp, og dens endelige størrelse ikke er kendt. Med venlig hilsen, Zoomalia team
1 beskeder
ingrid
Hej, vi vil snart få en fox terrier hvalp. Jeg vil gerne vænne den til at sove i en bur af denne type. Hvilken størrelse anbefaler du? Tak!
11381 beskeder
zoomalia
Hej, en størrelse M vil passe. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
claire
hej, hvilken størrelse skal en spids krydset med en jack russell have, så den har det godt og har mulighed for at have en seng og en lille skål. tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse S eller M vil passe. Det er vigtigt at måle din hund for at vælge den rigtige størrelse. Hvis du ønsker at bruge det som en seng, bør du overveje en bur, der er større end størrelsen på dens nuværende kurv. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
floriane
Hej, jeg har en Bichon Havanais hvalp på 4 måneder. Kan I fortælle mig, hvilken størrelse bur der ville passe? Jeg er i tvivl mellem M og S. Det er kun til hjemmet, ikke til transport. På forhånd tak. Florina
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse S passer til din bichon. Dog vil størrelse M give mere plads og komfort til indendørs brug som sovested. Tøv ikke med at tage mål af din hund for at få en idé om de dimensioner og den plads, du kan tilbyde den. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
damien
Hej, hvilken størrelse anbefaler du til boksershorts? På forhånd tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse L eller XL vil være mest velegnet alt efter størrelsen på din bokser. Vi anbefaler at du måler din hund for at foretage det bedste valg. Din hund skal kunne stå op og vende sig let i sin bur. Med venlig hilsen Zoomalia teamet
1 beskeder
nathalie
Hej, hvilken pude vil du anbefale til et Zolia Koda transportbur i størrelse XL, tak? Med venlig hilsen
1 beskeder
clarisse
Hej, jeg har et bur i størrelse L, hvilken pude anbefaler du? Tak og hav en god dag
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan vælge ZOLIA HOLLY puden i størrelse L, ref 76621. https://www.zoomalia.com/animalerie/coussin-pour-chien-zolia-holly-p-33377.html Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
2 beskeder
frederique
Hej, er bjælkerne stærke nok til at modstå hundes kæber?
1 beskeder
martine
Hej, jeg finder jeres bure meget interessante. Jeg har en lille hund af Yorkshire-mix, høj på ben (40 cm i længden x 30 i højden), som er vant til at være udendørs. Jeg ønsker at vænne den til at være indendørs og også når vi besøger venner eller familie. Jeg vil gerne vænne den til at sove i buret om natten og/eller i korte perioder i løbet af dagen. Jeg overvejede at tage en bur størrelse M, så den har plads. Hvad tænker I om det, og hvornår vil der være nogle på lager? Med venlig hilsen, M Barbier
1 beskeder
stephanie
Hej, ved du hvor hurtigt du vil få størrelse L på lager igen?Med venlig hilsen. Fru Royer
1 beskeder
aline
Vil en bur i størrelse L være passende for en border collie?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse L vil passe til en Border. For at være sikker, anbefaler vi, at du tager målene på din hund. Den skal kunne stå oprejst, gå ind og ud samt vende sig rundt i buret uden besvær. Venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
jenifer
Hej, ved du, hvornår du får størrelse XL? Tak!
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur vil være tilgængeligt igen i april måned. Der er en tilsvarende model i øjeblikket tilgængelig: https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-de-transport-pour-chien-xena-avec-fond-en-metal-p-31505.html Med venlig hilsen, Zoomalia teamet

2 beskeder
tatiana
Hej, jeg vil gerne vide, hvilken størrelse bur jeg skal vælge, det er til en Malinois. Tak, venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, En størrelse XL burde passe. Vi anbefaler at måle din hund for at sikre dig det. Den skal kunne stå oprejst i buret og også kunne vende sig. Med venlig hilsen, Team Zoomalia

1 beskeder
mohamed
Hej, hvornår vil I modtage størrelse M? En fransk bulldog vil kunne sove godt derinde tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der er ikke indtil videre en forventet dato for genbestilling af denne vare. Du kan vælge størrelse M (referencenummer 71866) af den følgende, lignende model: https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-de-transport-pour-chien-xena-avec-fond-en-metal-p-31505.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
lionel maïa
Hej, hvornår modtager du størrelse L, tak?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, dette bur er i øjeblikket udsolgt, det er ved at blive genopfyldt og vil være tilgængeligt igen i slutningen af januar. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
aurelie
Hej. Har I XXL bure?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi er ikke i stand til at oplyse en returdato for referencen XXL. Et tilsvarende produkt er tilgængeligt på bestilling: https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-de-transport-galvanisee-p-13981.html Du skal tage reference 38973. Med venlig hilsen, Zoomalia team
1 beskeder
noirin
Kan du fortælle mig, hvornår model størrelse L vil være tilgængelig, tak?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne størrelse er midlertidigt udsolgt, den vil blive genopfyldt om et par uger. En tilsvarende reference er tilgængelig: https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-de-transport-pour-chien-xena-avec-fond-en-metal-p-31505.html Størrelse L er på lager, ref 71865. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
2 beskeder
nadège
Hej Er det muligt at bestille dette bur i størrelse XXL? Hvis ikke, har du en anden model i XXL at foreslå? Venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi er ikke i stand til at give en retur dato for referencen XXL. Et tilsvarende produkt er tilgængeligt på bestilling: https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-de-transport-galvanisee-p-13981.html Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
393339
Hej, Model L er i øjeblikket ikke tilgængelig. Har du en omtrentlig tid for, hvornår den forventes at være tilgængelig? Colette
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt har haft stor succes, og størrelse L er desværre ikke på lager. En ny forsyning forventes om 6 uger. Med venlig hilsen Zoomalia-teamet
1 beskeder
vanessa
Hej, jeg har en Peugeot 207, tror du at en størrelse XL passer i min bil, eller ville en størrelse L være tilstrækkelig til en dalmatiner? Tak for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler, at du måler din bagagebærer. De udvendige mål på XL-buret er 106 x 71 x h78 cm. Dette passer til en dalmatiner. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet

1 beskeder
aude
Hej, jeg har 2 katte, en Maine Coon på 6 kg og en Hellig Birma på 5 kg. Jeg vil gerne vide, om det er bedre at bestille størrelse S eller M til transportkassen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse M anbefales. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
maxime
Hello, er det muligt at bestille buret i størrelse L lige nu?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan desværre ikke give en præcis dato for, hvornår produktet vil være tilgængeligt på hjemmesiden igen på nuværende tidspunkt. Venlig hilsen, Zoomalia teamet
5 beskeder
emmanuelle
Hej, kan denne bur i størrelse S passe til en ilder? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler ikke denne bur til at huse din ilder. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
1 beskeder
irene
Og tilpasset til en gråpapegøje og en meyer
11381 beskeder
zoomalia
Hej, det er faktisk muligt at sætte dine fugle i hundens transportbur, men vi anbefaler det ikke. Vi kan i stedet tilbyde dette mere passende transportbur (vær dog opmærksom på dimensionerne i forhold til dine fugles faktiske mål): https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-de-transport-pour-perroquet-king-s-p-30264.html#titreBoutique Med venlig hilsen Zoomalia teamet
1 beskeder
alison
Hej, hvilken størrelse skal jeg vælge til en chihuahua, tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For komforten for din Chihuahua anbefaler vi størrelse XS. Med venlig hilsen, Team Zoomalia

1 beskeder
hélène
Hej, Ville størrelse L i buret passe til en voksen Dalmatiner (30kg)? Tak på forhånd
1 beskeder
marie-france
Jeg har en Yorkshire-terrier på 7 kg. Hvilken størrelse bur skal jeg vælge for at hun har det komfortabelt? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse S vil passe til din york. For at sikre dig dette, anbefaler vi, at du måler din hund: Den skal nemt kunne komme ind og stå oprejst og vende sig uden de mindste problemer inde i buret. Med venlig hilsen Zoomalia-teamet
3 beskeder
patrick
Hej, har I stadig buret i størrelse XXL, det ville være til en bouvier Benoît. Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne størrelse er desværre ikke længere tilgængelig i øjeblikket. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
anthony
Hej, hvilken bur skal man vælge til en staffie? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, du skal måle din hunds størrelse for at vælge buret, der passer bedst til den; en størrelse M eller L burde være passende. Med venlig hilsen Team Zoomalia
1 beskeder
cathy
Hej, jeg har en malinois schæferhund, der måler 65 cm ved skulderhøjden, hvilken størrelse anbefaler du mig? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du skal vælge størrelse XL. Med venlig hilsen Team Zoomalia
1 beskeder
christelle
Hej. Jeg har brug for denne bur i størrelse XL, som skulle være tilgængelig i sidste uge af januar. Vi er her nu. Hvordan står det til, tak? Jeg venter på dette produkt for at kunne bekræfte min indkøbskurv. Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er modtaget og vil være tilgængeligt inden for 48 timer. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
1 beskeder
magalie
God aften, Da jeg allerede har bestilt størrelse M, vil jeg gerne gå op en størrelse for bedre at passe til min næsten voksne hund. Hvornår får I XL og XXL størrelser tilbage på lager? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Disse modeller vil være tilgængelige i den sidste uge af januar. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
rachel
Hej, jeg vil gerne bestille et Hayko transportbur i størrelse L. Venligst informer mig om, hvornår det vil være tilgængeligt.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi er i øjeblikket i mangel på denne reference. Vi venter vores næste ordre i slutningen af januar 2016. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
2 beskeder
léa
Hej, jeg vil gerne vide, hvilken størrelse bur jeg skal tage til min australske hyrdehund (hun). Jeg vil gerne have, at dette bur skal være lidt som hendes egen plads. Jeg vil også have, at hun kan sove i det, så hun skal føle sig godt tilpas og kunne bevæge sig lidt... Tak på forhånd for dit svar.
1 beskeder
christelle
jeg vil gerne bestille et metalbur, men jeg ser ikke størrelsen M. Vil I få dem, og hvornår? På forhånd tak.

1 beskeder
sandrine
Hejsa, min hund har ødelagt bunden af buret, plastikbakken, er det muligt at bestille en ny separat?
11381 beskeder
zoomalia
Desværre har vi ikke bunden til salg separat. Med venlig hilsen, Zoomalia Team

1 beskeder
cyril
Hej, jeg vil gerne købe et bur. Jeg har en mandlig dogue argentin på 6 måneder, der i øjeblikket måler 58 cm ved skulderhøjde, og hans voksenstørrelse bør være mellem 64 til 68 cm. Jeg vil gerne vide, hvilken størrelse bur jeg skal købe. Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Din hund skal kunne rejse sig og vende sig let i sin bur. Vi anbefaler størrelse XL. Med venlig hilsen, Team Zoomalia

1 beskeder
stéphanie
Hej, jeg vil gerne købe et transportbur til min australske hyrdehund, men jeg undrer mig over, hvilken størrelse jeg skal tage... I øjeblikket er han 3 måneder gammel, men når han er voksen (det er en han) Tak for din hjælp!!!!!!
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler størrelse L. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
1 beskeder
pia amalvi
Hej, er plastikbakken inkluderet?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Kassen leveres med buret. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
1 beskeder
angélique
Hej, hvilken størrelse anbefaler I til en voksen Schæferhund på ca. 40 kg? Vil det være solidt nok? Tak.
13 beskeder
sebastien
Hej, angående HAYKO-buret, hvilken størrelse mellem M eller L ville være bedst egnet til en Cavalier King Charles ved fødsel. Tak, mvh.
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, En størrelse M skulle være tilstrækkelig, men hvis du planlægger at lægge flere tæpper og legetøj i buret, synes størrelsen L mere passende. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
maggy
Hej, hvorfor er der ikke nogen pris på XL-burene? Tak
1 beskeder
christine
Hvilken størrelse bur til en Yorkshire på 4,5 kg? Forsendelsestid? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, En størrelse S skal passe til din hund, men kontroller det med de dimensioner, der er angivet på produktbladet. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
mélissa
Hej, min kat, som er stor og robust (+10 kg), har brug for en stærk bur? Når han er bange under transport, ødelægger han plastbure blot ved at bevæge sig for voldsomt ... Jeg skal flytte, så jeg har virkelig brug for en solid bur (til en kort tur på 20 min). På forhånd mange tak. Venlig hilsen
1 beskeder
gaëlle
God aften. Er det meget solidt i størrelserne xl og xxl? For eksempel til en hund, der ville forsøge at komme ud? Min hund har lige brudt døren på sit bur, derfor mit spørgsmål. Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, i størrelse XL eller XXL vil buret have samme styrke. Der er en sikkerhedsfunktion, men hvis hunden presser for meget, vil buret i sidste ende give efter. Med venlig hilsen, Madelnie fra Zoomalia

2 beskeder
sandra
En hund, der virkelig skubber hårdt, jeg tror ikke, den vil modstå længe, men den er af god kvalitet.