Spørgsmål, produktdiskussioner Panier de Transport

100% kunder

anbefaler dette produkt

23 svar
severine
3 beskeder
severine
Hej, hvilken størrelse skal jeg vælge til en killing på 2 kg 500 til en flyvetur på 1 time og 30 minutter?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse M vil passe. Med hensyn til flytransport, selv i kabinen, anbefaler vi, at du forhører dig på forhånd hos det flyselskab, du skal rejse med, da retningslinjerne kan variere fra selskab til selskab. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Armelle
7 beskeder
armelle
Hej, hvilken størrelse skal man vælge til en kat af mellem til stor størrelse? (Mindre end Main Coon)
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For dit kæledyrs komfort anbefaler vi størrelse L Med venlig hilsen Zoomalias team
ludivine
1 beskeder
ludivine
Hej, ville denne transporttaske være egnet til en angora vædderkanin på maksimalt 2kg? Mange tak på forhånd.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne taske er velegnet til små ture og under opsyn, da din kanin kunne bide i den. Vi anbefaler, at du vælger en transportkasse i plastik, der er mere robust og ikke er modtagelig for gnaven. Med venlig hilsen, Zoomalia team
Emeline
1 beskeder
emeline
Hej, for en flyrejse (kabine) hvilken størrelse anbefaler I til en chihuahua på 1,1 kg? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, størrelse S er egnet til din hund.
Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Agnes
3 beskeder
agnes
Hej, hvilken størrelse vil du anbefale til min lille italienske mynde?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, vi anbefaler blot at måle din hund og sammenligne med de størrelser, der er angivet på produktarket. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
Marie-Laure
1 beskeder
marie-laure
Hej, jeg vil gerne vide, om denne taske i størrelse L kan passe til en british shorthair, der vejer over 7 kilo? Tak på forhånd
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For at sikre komforten for dit kæledyr under transport, anbefaler vi ikke dette produkt i størrelse L. En større transportkasse eller transporttaske ville være mere passende med legetøj og mad, især hvis transporten er lang. Med venlig hilsen Madeline fra Zoomalia
Sandrine
1 beskeder
sandrine
Hej, jeg har en chihuahua, der vejer 3,5 kg, og jeg vil gerne vide, hvilken størrelse taske den har brug for, da jeg har svært ved at visualisere det, når den er indeni tasken. Tak. Venlig hilsen Sandrine G.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hello, We advise you to measure your dog and compare with the measurements indicated on the product sheet. A size M should fit. Best regards, Sandy from Zoomalia
Cécilia
1 beskeder
cécilia
Hej, For en kat på 3 kg, hvad størrelse vil du anbefale? Tak. Med venlig hilsen Frøken Cécilia Kiosseff.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hello, We advise you to measure your cat and compare with the measurements indicated in the product sheet. A size M should fit. Best regards, Sandy from Zoomalia
veronique
1 beskeder
veronique
Hej, hvilken størrelse har en Jack Russell
FRANCOISE
1 beskeder
francoise
JEG HAR KØBT DENNE TASKE, JEG ÅBNEDE OG UDPAKKEDE DEN IKKE. VI FEJREDE JUL, OG DA JEG UDFOLDEDE DEN, VAR DEN FOR LILLE. DE HAVDE TYDELIGVIS ANGIVET DENNE STØRRELSE TIL EN JACK RUSSELL. SKUFFET, FOR JEG KAN IKKE RETURNERE DEN FØR HELLIGDAGENE. MANDEN RINGEDE FOR AT LEVERE PAKKEN, JEG SKREV UNDER OG FIK INGEN PAPIRER. DET ER IKKE SÅ GODT. JEG HAR KØBT TRE TING OG ER LIDT SKUFFET FOR FØRSTE GANG. HVORDAN BYTTER JEG DEN, NÅR JEG IKKE HAR KASSEN MERE? INTET ER INSTALLERET ELLER ARRANGERET. TAK FOR DIN FORSTÅELSE
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan råde dig til at kontakte kundeservice via din bestillingsovervågning i din Zoomalia-konto. venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
Vanessa
1 beskeder
vanessa
Hej, hvilken størrelse skal jeg tage for en fransk bulldog? Eller anbefaler du et andet mærke? Tak for dit svar.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne kurv i størrelse M skulle passe ham perfekt. Tænk dog på at måle din bulldog for at sikre, at den vil være behagelig i den. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre