Spørgsmål, produktdiskussioner
14 svar
1 beskeder
laurine
Hej, vil modellen ovenpå (tilsyneladende 34 cm) snart være tilgængelig igen? Og hvor meget vil den koste? Tak!
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelsen ovenover er ikke længere tilgængelig. Vi anbefaler følgende produkt, størrelsen M vil være tilgængelig i løbet af næste uge. https://www.zoomalia.com/animalerie/toilette-d-angle-pour-rongeurs-plusieurs-tailles-p-21854.html Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
4 beskeder
anne
Hej, hvad svarer 34 cm til (side, diagonal)? Kan du venligst give mig dimensionerne, side, og højde foran og bagpå for 34 cm? Kan det fastgøres til buret? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Les 34 cm svarer til indgangen (den bredeste side). Dybden er 26 cm. Højden foran er 4 cm og 7 cm bagtil. Der er to kroge ved det højeste punkt bagpå for at fastgøre kassen i buret. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
emmanuelle
Hej, er størrelsen 34 cm stadig ikke tilgængelig siden januar 2015? Og 34 cm? i diagonalen, til siden?

8 beskeder
yvonne
Har du modtaget størrelsen 34 cm? Du skulle have haft den 15 dage efter mit første spørgsmål, men du har den stadig ikke.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Desværre nej, vi har ikke modtaget dem endnu. Når de er modtaget, vil de blive gjort tilgængelige. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
marie-lou
Hej igen! Er blå, lyserød og lilla de eneste farver, eller er der flere?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Farverne er tilfældige og afhænger helt af leverancen fra vores leverandør. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
2 beskeder
marie-lou
Hej, jeg har et marsvin på nogle få uger, det er virkelig meget lille. Er 16 cm ikke for småt til det? (Jeg vil ikke købe 34 cm, for så vil der ikke være meget plads tilbage i dets bur)
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Når den er voksen, kan 16 cm risikere at være for lille. Med venlig hilsen, Zoomalia Teamet

8 beskeder
yvonne
Vil du snart modtage størrelsen 34 cm? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er ved at blive genopfyldt og vil være tilgængeligt igen inden for 15 dage. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia

2 beskeder
lolita
Hej, for min dværgkanin skal jeg tage 16 eller 34 cm?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler 34 cm. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet