Spørgsmål, produktdiskussioner Udendørs træniche Black Cléo til hunde og katte ZOLIA
34 svar
2 beskeder
gilbert
Sådan betaler du med PayPal
559 beskeder
zoomalia
Hej Gilbert,
I øjeblikket er vores partnerskab med PayPal stoppet. Vi tilbyder dog stadig sikre betalingsmetoder.
Hvis du oplever nogen problemer, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Hav en god dag,
Coralie fra Zoomalia
I øjeblikket er vores partnerskab med PayPal stoppet. Vi tilbyder dog stadig sikre betalingsmetoder.
Hvis du oplever nogen problemer, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Hav en god dag,
Coralie fra Zoomalia
1 beskeder
cindy
Hej, hvilken størrelse anbefaler du for en labrador? Tak
2 beskeder
béatrice
Vælg venligst XXL.
1 beskeder
vanessa
Xxl synes jeg er den bedste størrelse, så han kan ligge på langs
2 beskeder
elsa
Hej, jeg har en Labrador, og jeg har taget denne hundeniche i størrelse XXL.
1 beskeder
laure
Jeg anbefaler bestemt ikke at købe et hundehus hos dem, dårlig kvalitet og ikke solidt!!
559 beskeder
zoomalia
Hej Cindy,
Jeg følger op på din forespørgsel. Jeg anbefaler faktisk størrelsen XXL, som vil give din labrador den bedste komfort. Jeg står til rådighed, hvis du har flere spørgsmål, og ønsker dig en god dag.
Coralie fra Zoomalia
Jeg følger op på din forespørgsel. Jeg anbefaler faktisk størrelsen XXL, som vil give din labrador den bedste komfort. Jeg står til rådighed, hvis du har flere spørgsmål, og ønsker dig en god dag.
Coralie fra Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Laure, Det er muligt, at du har modtaget en defekt vare. Jeg er ked af det. For at hjælpe dig bedst muligt, inviterer jeg dig til at kontakte vores kundeservice via formularen tilgængelig på "Min konto / Kundeservice". Vores rådgivere vil give dig et svar og en løsning, når de har modtaget din anmodning. Hav en god dag, Coralie fra Zoomalia
1 beskeder
clara
Hej, jeg har en American Bully XL, og jeg er i tvivl mellem XL eller XXL, hvad vil du anbefale? Tak :)
2 beskeder
marlene
Hej, hvilken størrelse anbefaler du til en engelsk cocker spaniel? Hun er i øjeblikket 8 måneder gammel, men vi ønsker, at den skal passe hende, når hun er voksen
3 beskeder
olivia
Hej, hvilken størrelse skal jeg tage til en voksen basset hound? L eller XL? Og hvad er tykkelsen på skillevæggene? Er det 1,2 cm ligesom AKIRA-hytten? Mange tak for dit svar
1 beskeder
julien
Hej, jeg anbefaler XL. Jeg har selv taget L, og det er lige netop til en malinois.
1 beskeder
angélique
Hej. Jeg har en border collie. Hvilken størrelse anbefaler I, at jeg vælger? Han vejer i øjeblikket 14 kg, men er kun 5 måneder gammel. Mange tak.
1 beskeder
elodie
Hej, jeg vil gerne købe en hundehus til en rottweiler, hvilken størrelse anbefaler du?
1 beskeder
julie
Hej, jeg købte for et stykke tid siden den sorte Cléo XXL til min rottweiler. Størrelsen er god til ham (han er af normal kropsbygning og vejer cirka 45 kg). Det ville bare være rart, hvis han foretrak at gå ind i den frem for at gnave i kanterne...
1 beskeder
magali
For en rottweiler skal man tage en xxl, jeg tog en xl til en krydsning med beauceron, det er lige akkurat, men fortsat meget fin hundegård og nem at samle
2 beskeder
regine
Til din hund har du brug for en xxl, da den vejer 45 kg. Jeg har taget en XL, min border collie vejer 22 kg. Hundehuset er meget smukt i træ, med et tag i to flader, og det vigtigste er, at det er hævet over jorden. I starten ville den ikke gå derind, men nu har den ændret mening og går derind i løbet af dagen for at tage en lur. Jeg tvinger ham ikke, han er 11 år gammel og tidligere boede han i en kennel med en tysk korthår.【4:1†instructions.txt】
1 beskeder
catherine
Hej, hvilken størrelse for en fox terrier? Tak
2 beskeder
regine
Tag ham XL fra ham, han får mere plads
2 beskeder
micheline
Til min gravhund valgte jeg M, det er meget godt
1 beskeder
léa
Hej, jeg har købt en XXL hundehus til mine to American Bully, som tilsammen vejer 70 kg.. lol den er perfekt, pakken vejede 30 kg
1 beskeder
vickye
Hej. Min hund er en breton spaniel, og jeg tog størrelse L, hvilket passer perfekt
2 beskeder
jean-marc
Jeg har en münsterländer, for sikkerhedens skyld tag en XL hundehus
1 beskeder
vanessa
Hej, hvilken størrelse skal man tage til en Cursinu-cross Spaniel hund? Jeg er i tvivl mellem størrelse L og XL, tak. ;)
1 beskeder
jean
Vi har en dværgpincher og har købt en kennel i størrelse S, som er den rigtige størrelse, men måske fordi hun allerede er 9 år og aldrig har haft en kennel, eller på grund af den behandlingslugt, er det ikke muligt at få hende til at gå ind i den, selv med en af hendes puder. Hvis vi sætter hende i kennelen, modsætter hun sig og går straks ud, som om der var ild. Vi vil prøve igen senere.
1 beskeder
christian
Beklager, men jeg kan ikke hjælpe dig, da jeg bruger det som ly til robotplæneklipperen
2 beskeder
jean-marc
Hej, jeg har en münsterländer hvalp på 4 måneder, og den har masser af plads
1 beskeder
nordine
Hej, XL synes passende. Vi har denne størrelse til en Malinois.
2 beskeder
bertrand
Jeg har en italiensk Braque på 30 kg, og størrelse XL passer perfekt til ham. Der er plads nok til, at han kan stå op og vende sig indeni. Tøv ikke med at tage en større størrelse, for med tykkelsen af laget stiger det hurtigt foran indgangen osv. Jeg har lige installeret muligheden med de gennemsigtige plastikskiver som kuldebeskyttelse ved indgangen. Hvis hunden bliver udenfor, tror jeg, det er nyttigt.
3 beskeder
ange
Hej, Hvilken størrelse anbefaler du til en Jack Russell Terrier? Det er en hvalp, men jeg vil gerne have, at han kan beholde den, indtil han er voksen. Tak ☺️
2 beskeder
bourrelly
Til en Jack Russell bør størrelse S være tilstrækkelig efter min mening. De er små hunde.
1 beskeder
alix
God aften, vi har en Jack Russel på 5 år, og vi har valgt størrelse M. Størrelsen er perfekt, der er plads til at lægge en lille pude i for at gøre det mere behageligt