Spørgsmål, produktdiskussioner Udskiftningsbakke til Bur 100cm
9 svar
3 beskeder
lauréne
Hej, er denne erstatningsbakke til bunden? Det vil sige uden hullet fra den øverste bakke? Tak
1 beskeder
stéphanie
Hej, jeg har bemærket, at farverne på bakken er tilfældige, men jeg vil gerne vide, om I har en sort? Jeg vil bestille en Nero3 sort/fuchsia bur og vil have en sort 100cm erstatningsbakke. Tak for dit svar. Med venlig hilsen
1 beskeder
lucie
Hej Jeg leder efter en erstatningsbund til et Savic-bur, formentlig en Savic Nero 2. Bakken var blå, og der er en grøn platform/hytte. Jeg har målt, og det ser ud til at være snarere 48 cm x 97 cm end 100 x 50. Vil dette produkt passe? Tak for dit svar!
11381 beskeder
zoomalia
Hej,
Vi overvejer snarere en Nero 3, men vi har ikke denne bakke til salg alene for øjeblikket.
Venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
Vi overvejer snarere en Nero 3, men vi har ikke denne bakke til salg alene for øjeblikket.
Venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
1 beskeder
cathy
Hej, min kanin har tygget på fodertruget. Sælges det separat, eller sammen med toppen med fodertrug, vandflaske og høhæk? Tak for din svar. Cathy
11381 beskeder
zoomalia
Hello, We do not sell replacement accessories on the site today. Best regards, Madeline from Zoomalia

1 beskeder
charlotte
Hej, jeg har i øjeblikket dette bur på 1 meter, men da bakken er beskadiget, vil jeg gerne skifte den ud. Er denne bakke tilgængelig for 1-meters versionen eller for den på 80 cm? Tak for dit svar. Med venlig hilsen, charlotte.
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Here are the dimensions of this bin: 100x50x51cm. Best regards, Sandy from Zoomalia