vælge den rette gnaver

Sarah
4 beskeder
sarah
Sorterne, som du siger, af "ekstra små kaniner" er kaniner, der er blevet fjernet tidligere fra deres mødres mave. Det er kun markedsføring, og jeg finder det ulækkert for disse stakkels små kaniner. Der findes derfor kun den dværgart. Hej!
Léa
40 beskeder
léa
beklager at modsige dig Sarah, men jeg har i øjeblikket en ekstra dværgkanin. Dyrehandlen (ja, jeg ved i dyrehandel) hvor jeg fik den, bestilte dem fra en opdrætter. De modtog dem ikke før de var 2 måneder gamle og dermed ikke før afvænningens slutning (jeg ved det, fordi jeg spurgte tre forskellige ansatte). Han er i god form og meget dynamisk, altid klar til at have det sjovt! Racen "ekstra dværg" vil endda blive anerkendt af landbrugsministeriet (skal genkontrolleres fordi jeg er 1% i tvivl).
Han er ved at nå 6 måneder og dermed blive voksen og afslutte sin vækst, han vejer omkring 910g

hej
Valerie
6 beskeder
valerie

Hej, jeg er opdrætter, og det, der er skrevet om rotter, er forkert og mangler meget vigtige ting. Hav en god dag.

Noémie
7 beskeder
noémie
Hej, jeg har flere spørgsmål, men det første er, hvilken gnaver der passer til mig. Jeg er i tvivl om, jeg skal vælge en rotte, en mus eller en marsvin. Hvis nogen kunne fortælle mig så meget som muligt, ville det være fantastisk, så jeg kunne træffe mit valg.
julie
4 beskeder
julie

Hej, jeg vil gerne vide, om gerbillen er bedre end en kanin

sabrina
80 beskeder
sabrina

god aften ,

hvad der er bedst afhænger af, hvilken type gnaver du ønsker, og den tid, penge, og habitat du kan tilbyde, da gerbiler er sociale og derfor bør holdes mindst 2 sammen.

gerbil /

Ideel ejer

Gerbil er velegnet til teenagere og voksne, der er interesserede i biologi. Gerbiler er meget interessante at studere, men de er lidt for livlige til kælenhed.

Her er ni spørgsmål at stille sig selv før man træffer en endelig beslutning:1. Har man en passende plads til at installere gerbiler, som er komfortabel, rolig og har den rette temperatur?2. Er man i stand til at pleje dem og tage dem til nogen, hvis de bliver syge?3. Har man mindst en time om dagen til at fodre dem, rengøre dem, lege med dem?4. Er små børn parate til at have små dyr, uden at betragte dem som legetøj?5. Hvis der er andre dyr i huset, vil de komme ud af det med gerbilerne? 6. Hvem skal tage sig af dem i ferien?7. Er hele familien enig, uden tøven og uden tvivl?8. Er man sikker på, at ingen i huset er allergisk over for dyrernes pels?9. Har nogen i din familie fordomme over for gnavere, der ligner rotter?Det er først efter at have gennemgået denne grundige undersøgelse, at man kan gå videre til næste trin: købet.

Han eller hun?

Det er vigtigt at vide for at undgå forudsete begivenheder, det vil sige kuld af unger, som man derefter skal placere ordentligt, hvilket ikke altid er let. Det er derfor bedre med to hanner eller to hunner, der kommer godt ud af det med hinanden og ikke skaber overbefolkningsproblemer. Dog skal man passe på ikke at tage en hun, der har været i bur med hanner, for at undgå overraskelser; det er nødvendigt at kræve garantier fra sælgeren og stole på hans/hendes ærlighed.

Alene eller i par?

Gerbil kan opdrættes i par (der er forbundet for livet) eller i grupper.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre