Spørgsmål, produktdiskussioner Zolia Flower Falls - 2L - Vandfontæne til kat og lille hund
27 svar
2 beskeder
brigitte
Hej Selvom jeg har rengjort pumpen, fungerer den stadig ikke. Hvordan kan jeg få fat i en ny, tak? Jeg ser frem til dit svar.
1 beskeder
nathalie
Hej, Jeg har det samme problem med pumpen, som jeg købte for et år siden: selv efter rengøring fungerer den ikke længere... Hvordan kan vi få en ny, tak? På forhånd tak for dit svar
1 beskeder
evane
Hej, Bliver der dannet en lille pyt under blomsten, eller er katten nødt til at drikke fra vandstrømmen? Tak
1 beskeder
noémie
Bonjour ja, der er faktisk en lille pyt, der dannes under blomsten, i øvrigt har jeg fjernet blomsten, og der er kun en lille svælgen i pytten. Det bemærkes, at pytten løber tilbage i tanken, når du slukker for springvandet.
1 beskeder
victor
Hej, ja der er en "sø" på grund af afstrømningen, så din kat kan drikke enten fra vandstrømmen eller i "søen". God dag!
1 beskeder
maryline
ja, der er en lille pøl, men min kat foretrækker at drikke fra fontænen
1 beskeder
patrick
Hej, ja, det er ikke noget problem. Jeg kan sælge det brugt til dig, fordi min kat ikke vil drikke af det, da den er vant til dens skål. Med venlig hilsen
1 beskeder
pascale
Hej ja, der skabes faktisk et vandreservoir under blomsten. Det er faktisk der, at mine katte drikker fra til min store forbavselse
1 beskeder
nathalie
Hej Ja, bestemt er der en lille pyt. Jeg har brugt den i over et år, når jeg er derhjemme, og jeg har ingen problemer med pumpen overhovedet. Desuden tilslutter jeg ikke apparatet, når jeg er på arbejde, for sikkerhed.
1 beskeder
renee
Ja, der er en vandpyt i kontinuitet, når apparatet er tilsluttet. Men fontænen leveres med 2 mundstykker, så der er ingen grund til at sætte blomsten, det andet mundstykke er godt
1 beskeder
aumont
Min kat elsker at lege med vand hele tiden ...for ham er det også en leg..

1 beskeder
chantal
Købt til mine 2 katte, der elsker det, og leger meget med det og drikker endelig
1 beskeder
yahia
Jeg ville gerne fortælle dig, hvad jeg synes om artiklen, men desværre har jeg aldrig modtaget den!!! Ingen refusion. Total svindel
1 beskeder
christine
Jeg købte det til mine 3 katte, og de sætter stor pris på det.
1 beskeder
marie-cécile
Hej, jeg har en fritte, der elsker at drikke vand fra hanen, så jeg overvejede at købe denne fontæne. Tror du, den ville være egnet til en fritte?
2 beskeder
perrine
Ja, jeg bruger den til mine 3 katte, de elsker den, de drak ikke meget vand før denne magiske vandfontæne. Ørkenen er stor nok til at drikke fra. Jeg ved ikke med en kanin, men jeg tror, det også ville fungere. Jeg fik min tredje kat, som var 3 måneder gammel, og han havde ingen problemer med at få adgang til den.
2 beskeder
adrien
Hej Selvfølgelig, og han vil også være tilfreds; du kan vælge typen af vandudløb med de forskellige muligheder. Venlig hilsen
1 beskeder
elodie
Min kat elsker at drikke vand fra hanen, og hun elsker derfor denne fontæne. Når hun går forbi, benytter hun lejligheden til at drikke! Jeg tror, du kan prøve det!
1 beskeder
marie chantal
Jeg købte den, fordi min kat altid vil drikke fra hanen. Læring er langsom, han kan godt lide sin hane, men han går alligevel til fontænen, min anden kat går derhen uden problemer.
1 beskeder
christelle
Min lille kat kan stadig godt lide at gå til vandhanen, men hun er mindre krævende siden fontænen.
1 beskeder
melissa
Hejsa, hvor kan jeg købe en erstatningspumpe til denne fontæne? Tak
2 beskeder
perrine
Jeg ved det slet ikke, købte du det på Zoomalia hjemmeside? Hvis ja, så prøv at sende en forespørgsel via din personlige konto, de er meget hurtige til at svare og besvarer indenfor 24 til 48 timer og finder altid en løsning.
1 beskeder
mikael
Pumpen gik i stykker efter kun 3 ganges brug. Øv.....
1 beskeder
edith
Ja, jeg har købt en for at erstatte min
1 beskeder
aude
Før man skifter pumpen, skal man tænke på en grundig rengøring. Den kan afmonteres, og det er ofte løsningen
2 beskeder
mylène
Hej, hvordan renser I denne pumpe i dybden?? Fordi gennemstrømningen i fontænen, som blev købt i maj sidste år, allerede er ude af funktion... Tak for jeres svar
2 beskeder
brigitte
Hvor har du købt den? Tak
1 beskeder
chrystelle
Hvor har du købt det? Tak