Spørgsmål, produktdiskussioner

33 svar
Solen
3 beskeder
solen
Hej, Pæren til min Trachemys scripta skildpadde og min Pelomedusa er sprunget. Hvilken lampe anbefaler du? Butikkerne tæt på mig har aldrig nogen lamper, og uanset hvor meget jeg bestiller i disse butikker, kommer de aldrig... Akvariet til min Trachemys er 79 cm langt, 29 cm bredt og 25 cm højt, mens min Pelomedusas akvarium måler 41 cm i længden, 21 cm i bredden og 10 cm i højden (den er stadig en baby). Jeg har fået mange forskellige råd såsom en UVA- og UVB-varmelampe, en varmelampe uden UV og en UVB-varmelampe. Indtil videre har jeg brugt UVB-varmelamper, men måske tager jeg fejl. Tak for dit svar
MARIE
1 beskeder
marie
Hej alle, jeg har en pogona på 8 måneder og to uger gammel, jeg har lige købt et terrarium til den på 120x60x60 (i stedet for de nuværende 80x60x60). Jeg har en varmelampe (30/35°C) og en UV-lampe, er det nok til det større terrarium? Tak
Baro
2 beskeder
baro
Hej, kan denne pære opvarme et område for vandskildpadder til 31 grader ved 30 cm afstand fra området? Og afgiver denne pære UVA- og UVB-stråler? Hvis ikke, kan du anbefale en pære, der gør alt dette? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan bruge en Solar Glo pære, som kombinerer de to funktioner.https://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-tout-en-un-solar-glo-p-580.html125W vil være tilstrækkeligt. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
joy
6 beskeder
joy
Hej, jeg har 2 paleomedusa skildpadder. Hvilken type pære skal jeg vælge, når der skal opvarmes til mellem 33 grader og 36 grader, 35 cm fra stranden? Tak meget.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, une 150W pære er nødvendig. Vi anbefaler, at du kontrollerer temperaturen og justerer højden baseret på den opnåede varme. Med venlig hilsen, Zoomalia Team
loic
3 beskeder
loic
Hej Temperaturerne svinger meget hjemme hos mig. Til et terrarium på 150×50×60 kan jeg bruge 2×100W plus en varmemåtte på 46W? Jeg planlægger at sætte det hele på en termostat. Er kombinationen af disse 3 ting en god idé for min BIC? Tak på forhånd.
Cyril
1 beskeder
cyril
Hej, Hvilken watt skal man vælge for at opnå 30/33 grader ved det varme punkt i et terrarie, der er 150 i længden x 60 i bredden x 60 i højden? Da jeg allerede har et terrarie af denne størrelse og med en lampe på 160 watt opnår jeg 45 grader under spottet. Hvis du kan hjælpe mig, tak på forhånd Venligst
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hello, We can direct you to the Heat Lamp for terrarium 100W, reference 6526. However, we recommend pairing your support with a thermostat to better regulate your temperature. Best regards, The Zoomalia team
cyril
1 beskeder
cyril
God aften, jeg har et terrarie på 120-60-60, som allerede er udstyret med en Solar Raptor spot, og jeg opnår 33 grader på det varme punkt. Jeg vil gerne vide, hvilken varmelampe jeg skal vælge for at opnå en temperatur på 40-45 grader? Mange tak på forhånd.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, 40W lampen skulle være tilstrækkelig til dit behov. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Clément
2 beskeder
clément
Hej, hvilken type fatning har denne pære? Og hvilken wattstyrke skal en pære have for at opnå en temperatur på 30 grader? Tak, venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er en E27 sokkel. Alt afhænger af størrelsen på dit terrarium og placeringen af din pære. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
Thibault
1 beskeder
thibault
Hej, er denne pære tilstrækkelig som varmekilde og lyskilde i et terrarium af træ med 2 Hermann-skjoldpadder indeni? Tak på forhånd
Corinne
3 beskeder
corinne
Hej, den 18. september 2011 siger du, at denne pære er kompatibel med klemme Glow Light Maxile. Den 3. marts 2013 siger du, at den ikke er kompatibel. Er den i sidste ende kompatibel? I et terrarium lavet af marine krydsfiner på 1,60 x 1,20 x 0,60 (HxLxP) har jeg en powersun 100W, den opvarmer til 26°, jeg har brug for 30° for at huse en vanddrage. Kan jeg tilføje en varmepære for at øge temperaturen, og i så fald hvor mange watt skal den være?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan anbefale denne varmepære: https://www.zoomalia.com/animalerie/intense-b-spot-25w-chaleur-p-18971.html Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
Séverine
6 beskeder
séverine
Hej, kunne denne lampe passe på Glow Light Maxi lampeholderen? Tak for dit svar.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Denne pære passer ikke, du kan montere en pære op til 250W, bortset fra en varmepære eller keramisk pære, som ville generere for meget varme til denne lampestander. Med venlig hilsen Zoomalia-teamet
auguste
9 beskeder
auguste
hej hvilken kraft er nødvendig for et terrarium på 80/45/60 i glas til en pogona tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,

Alt afhænger af den øvrige belysning, der er til stede i terrariet. I betragtning af størrelsen på dit kræves det cirka 100W.

Venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
FANNY
3 beskeder
fanny
Hej, jeg har brug for en varmepære og en UV-pære til min skildpadde. Er der en pære, der opfylder begge funktioner? Eller hvad vil du anbefale, at jeg køber, når jeg også køber 2 Glow Light Maxi lampeholdere hos dig?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, for et tilstrækkeligt niveau af UV, anbefaler vi, at du i stedet kigger efter pærer Power Sun / Sun Glo / Beam.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre