Spørgsmål, produktdiskussioner Lampe infrarød varmepære Trixie Reptiland
12 svar
7 beskeder
emi
Hej Hvorfor anbefale denne røde IR til krybdyr, når størstedelen af plejere, fagfolk, opdrættere og zoologiske haver fraråder at ændre farvespektret for dagaktive dyr? (farven på maden ændres med) Selvom den producerer en god termisk gradient, forvrænger den farverne i miljøet og kan forårsage problemer i fangenskab - især med hensyn til fødeindtagelse. Basking lamper med en Kelvin farve, der passer til arten, er velegnede til dagaktive, keramiske pærer uden lys er også velegnede dag og nat, men IR, bortset fra til inkubation eller kyllinger, er det ikke længere.
1 beskeder
fabrice
Hej, Jeg har et terrarium 45 x 45 x 45, som jeg planlægger at bruge til nyligt klækkede landskildpadder. Det er udstyret med belysning af 2 x 2,0 UVB. Da gulvvarme ikke anbefales, kan du venligst fortælle mig, om dette produkt "infrarødt spotlys 50w" ville være egnet til et varmt punkt på omkring 30°? Hvis ja, hvilken keramisk fatning vil du anbefale? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Hvis du bruger en enkelt infrarød pære hele dagen, vil du ikke kunne lave en forskel mellem dag og nat. Med en 50w skal du have de 30 grader, der kræves. Babyskildpadder har et stort behov for calcium til at lave deres skjold. Vi anbefaler snarere 6,0. Med venlig hilsen Madeline fra Zoomalia
2 beskeder
océane
Passer lampen til en fatning med en E27 sokkel?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne pære har en E27 fatning. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
clément
Hej, jeg er i gang med at forberede mit terrarium til en anolis equestris (Terrarium 70*50*100). Jeg har en dagvarmelampe, der giver mig et varmt punkt på 35°, men der mangler 5° i den omgivende temperatur (selvom jeg har installeret en varm ledning).
- Kunne denne infrarøde varmelampe løse dette problem?
- Hvilken effekt?
- Er denne lampeholder: https://www.zoomalia.com/animalerie/lampe-reflecteur-a-pince-avec-grillage-p-10857.html passende?
Tak på forhånd.
- Kunne denne infrarøde varmelampe løse dette problem?
- Hvilken effekt?
- Er denne lampeholder: https://www.zoomalia.com/animalerie/lampe-reflecteur-a-pince-avec-grillage-p-10857.html passende?
Tak på forhånd.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, denne pære lader til at være passende, på 35W. Denne holder ser også passende ud. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
frederic
Hej, hvilken effekt ville jeg have brug for til mit terrarium på 118X45X60? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det afhænger alt sammen af de dyr, du vil sætte der. Med venlig hilsen, Zoomalias team.