Spørgsmål, produktdiskussioner Versele Laga Cuni Complete voksen kanin
15 svar
4 beskeder
romane
s
3 beskeder
barbara
Indeholder disse granulater korn? Sammensætningen er ret vag, da det er angivet, at der er "frø" og vegetabilske biprodukter uden detaljer bortset fra, at der er 8 % timothe.
1 beskeder
mendy
Hej, jeg tror ikke, at der er nogen korn i denne type granulat.
1 beskeder
fabrice
Hej, jeg bekræfter, at de indeholder korn (specifikt lange fibre). Disse piller anbefales af dyrlæger. Det er et meget godt valg. Med venlig hilsen
2 beskeder
alexa
Hej, jeg har kigget på sammensætningen på pakken, og "frøene" er hørfrø (i en andel af 2%).
1 beskeder
marine
Hej, det ser ud til, at dette er det mærke, der tilbyder de mest "rene" piller med få eller ingen korn.
2 beskeder
julie
Hej, de indeholder faktisk frø, men ikke i store mængder, det er et af de mærker, der er bedst bedømt af dyrlæger, men hvis du har JR Farm, som er endnu bedre og uden frø i.
2 beskeder
julie
Undskyld for fejlene ellers har du *
1 beskeder
luna
Hej, nej, disse pellets indeholder lidt/ingen frø, de frø, der nævnes, er hørfrøene, som er gavnlige for dyrets pels, men de er ikke en del af de grundlæggende ingredienser i pelletsene. De er af meget god kvalitet med mange lange fibre, tilstrækkeligt med proteiner, lidt fedt og ingen korn (bortset fra den lille tilsætning af hørfrø), kort sagt godt tilpasset kaniners planteædende kost!
4 beskeder
romane
Hej, det er ikke de bedste piller, men de er acceptable, der er ingen korn i dem.
4 beskeder
romane
Det er ikke de bedste, Bunny drømme er langt mere korrekte hvad angår sammensætning.
1 beskeder
angelique
Indeholder ikke korn. Jeg har altid fodret mine kaniner med dette mærke, og de har aldrig oplevet fordøjelsesproblemer. Givet i fri mængde, og kaninerne regulerer mellem piller og hø.
2 beskeder
karen
Hej, kornfrie pellets, ingen transitproblemer for mine 2 kaniner. Jeg tror, at de eneste andre kornfrie er fra mærket hamiform, som er dyrere, og som mine kaniner spiste med mindre glæde...
1 beskeder
muriel
Hej, også anbefalet af min dyrlæge NAC, men erstatter ikke hø, for min kanin, det forbliver en godbid.
2 beskeder
odile
INFORMER Les autres graines à l'intérieur comme le lin ne sont pas des céréales
1 beskeder
anne-laure
Min kanin spiser ikke hø (af en eller anden grund!!) og har transproblemer, selvfølgelig. Granulat tilpasset ham, og ingen problemer siden. Han foretrækker dog de selektive, men de har ikke samme budget, så jeg blander 1/3 2/3, og han er tilfreds med at spise de rigeste først og slutte med disse. Under alle omstændigheder får han ikke længere godbidder eller kornprodukter undtagen kløver og lancet-vejbred fra haven, da de virkelig ikke passede ham godt fordøjelsesmæssigt.