Spørgsmål, produktdiskussioner Virbac Veterinary HPM W1 - Vægttab & Diabetes til overvægtig voksen kat
8 svar
1 beskeder
franck
Hvad er forskellen mellem w1 og w2. Min kat er ikke overvægtig, men diabetisk. Hvilke skal jeg give den?
1 beskeder
stéphanie
Hej, jeg har lige bestilt Virbac W1 foder til min diabetiske kat også. (og ikke noget vægtproblem, tværtimod...) Han kunne ikke tåle RC diabetisk foder! Nu er det bare at se, om det passer ham på længere sigt! Til diabetiske katte skal man vælge W1.
1 beskeder
jean-luc
Hej; Virbac 1 blev ordineret til mig af dyrlægen for mine kattes overvægt. Jeg fortsatte med W2 for at stabilisere dem, hvorefter jeg gik tilbage til almindelig mad, men kontrollerede mængderne (med en dispenser, der genkender en tilpasset chip), og det fungerer fantastisk.
2 beskeder
stéphanie
God aften, dyrlægefoder er af meget dårlig kvalitet med mange biprodukter. Tørfoder vil altid have for mange kulhydrater til en diabetisk kat. Jeg kastede en stor sæk Virbac vægttab 1 i skraldespanden. Skift din kat til lav-kulhydrat vådfoder som Cats Love og overvåg hver 15. dag blodsukkeret for at justere insulindoserne. Min kat er ikke længere diabetisk. Held og lykke til dig.
2 beskeder
isabelle
Du skal give dem W2, da det er til vægttabs- og kontrolkontrollen "Weight loss og control". Held og lykke
1 beskeder
emmanuelle
Hej, er det kompatibelt for katte, der er udsat for urinvejsinfektioner? Tak.
1 beskeder
charlotte
Hej, jeg kan kun anbefale disse Virbac W1 kroketter! For min kat, der tydeligvis var overvægtig med en vægt på 11,5 kg, har jeg kunnet nå 4,9 kg på 2 år. Jeg havde aldrig haft succes med andre kroketter som Royal Canin. Det er vigtigt at måle kroketterne præcist i gram! Og ikke overgive sig hvis katten miaver, fordi den er sulten! Det handler om at samarbejde med sin kat for dens velvære og sundhed! Nu har han en stabil vægt mellem 5 og 6 kg. Held og lykke