Spørgsmål, produktdiskussioner Exo Terra Solar Glo Alt-i-en pære til terrarie

90% kunder

anbefaler dette produkt

100 svar
christine
11 beskeder
christine
Hej, Exo Terra Solar Glo Pære alt i en E27 - 125W Ref. : 2046, jeg ejer en ballast, kan jeg bruge pæren 2046 med den? tak
Bataille
2 beskeder
bataille
Hej hvornår får du denne pære
Bataille
2 beskeder
bataille
Hej, hvornår modtager du dem?
Yvan
1 beskeder
yvan
Hej! Er der ikke behov for en ballast med denne type pære? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, En lampeholder er nødvendig: du kan vælge den enkle porcelænsfatning, keramikhætteholderen eller klemmebeslaget med eller uden gitter. https://www.zoomalia.com/animalerie/support-lampe-terrarium-c-111-1.html Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet.
Chloe
1 beskeder
chloe
Hej, kombinerer pæren godt varme og UVB? Jeg ønsker at bruge den til en skægagame med en glødelysklemmeholder, men kan man placere holderen inde i terrariet?
Romain
1 beskeder
romain
Hej, vil denne pære være egnet til en vandsinddrage og et terrarium 80x120x80? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne pære er velegnet til din krybdyr. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
Aurélien
2 beskeder
aurélien
Hej, Vil denne 125 W pære være egnet til en Pelomedusa skildpadde på 5 år og 15 cm i et akvarium på 80x30x40? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne pære vil være for kraftig til din skildpadde. Vi råder dig til at vælge en mindre kraftig varmelampe, der skal kombineres med en UV-lampe. Venlig hilsen, Zoomalia-team
julien
1 beskeder
julien
Hej, jeg har et terrarium i OSB på 1,20 i længden x 60 x 60, åbent i toppen. Hvilken wattstyrke skal jeg bruge til dagbrug? Det ville være til en Herman-tortue. Giver brugen af en termostat ikke problemer med denne type pære? Og sidste spørgsmål; udgør brugen af denne type lampeholder, https://www.zoomalia.com/animalerie/support-de-lampe-en-ceramique-glow-light-p-31250.html, et problem for lyskildens levetid (ventilationstemp.)?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Den effekt, du skal vælge, afhænger af den omgivende temperatur i dit rum, du kan starte med 125W. For denne pære skal du vælge følgende underlag: https://www.zoomalia.com/animalerie/support-de-lampe-wire-light-a-suspendre-p-404.html Brugen af en termostat er ikke kompatibel med denne pære. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Floriane
4 beskeder
floriane
Hej, passer denne pære til min akvatisk skildpadde på en Light Glow klemmeholder over Tortum 100x40 akvarieøen?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, effekten på 125W eller 160W vil være for stærk til dit kæledyr, vi fraråder dig at bruge dette produkt. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
min kyung - Samuel
2 beskeder
min kyung - samuel
Hej, sælger I en sokkel til denne pære? (en kompatibel sokkel til en aqua tortum 40) til en skildpadde tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne pære kan bruges med en porcelænsfatning alene eller med en Glow Light-holder: https://www.zoomalia.com/animalerie/support-de-lampe-a-pince-glow-light-maxi-p-581.htmlDer skal tilføjes en stang til at fastgøre holderen på terrariet: https://www.zoomalia.com/animalerie/potence-pour-lampe-wire-light-p-16443.htmlMed venlig hilsen,Zoomalia-teamet
Alexis
3 beskeder
alexis
Hej, jeg vil gerne vide, om en Solar glo 125w pære vil være tilstrækkelig til en steppe skildpadde. Jeg vil nævne, at terrariet har en højde på 40 cm (risiko for forbrænding). Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler 160W til din russiske landskildpadde, da den anbefalede varme for denne art er mellem 32° og 35°C. For at undgå forbrændinger, skal du kontrollere temperaturen på jorden med en sonde og justere lampens højde efter behov. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
carole
2 beskeder
carole
Hej, jeg vil gerne vide, efter hvor lang tid man skal skifte denne Solar Glow 125 lampe for at sikre, at mine akvatiske skildpadder ikke mangler UV? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Din SOLAR GLO pære skal udskiftes efter cirka 12 måneder. Med venlig hilsen, Zoomalia team
Anthony
8 beskeder
anthony
hej, jeg har lige købt et terrarium osb 120x60x60 med en hjemmebygget dekoration, skal jeg vælge en 125W eller 160W? det er til en pogona venlig hilsen
CLOTILDE
11 beskeder
clotilde
Hej, Hvilket andet produkt skal det kombineres med for at hænge det op på en trævæg?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler lampestøtten WIRE LIGHT (ref 1796). Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Marie
1 beskeder
marie
Hej,
Jeg har bestilt en solar glow 165w pære til mine små skildpadder den 18. september. I går den 27. november brændte den ud, da jeg tændte den. Det er dyrt for en så kort levetid, især når jeg aldrig har flyttet eller transporteret mit terrarium. Er der en kundeservice?
Med venlig hilsen
Marie Rogier
0662708217
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan kontakte vores kundeservice via din kundekonto eller skrive til sav@zoomalia. Med venlig hilsen, Zoomalia holdet
laura
1 beskeder
laura
Hej, jeg har (for øjeblikket) et kaninbur til mine unge skildpadder. Hvis jeg køber denne lampe, risikerer jeg så, at den "smelter" mit plastikbur? Og er 125 W ikke for meget?? Jeg har naturligvis tænkt mig også at bestille en WIRE LIGHT holder. Tak for dit svar.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Brugen af en varmelampe i et ikke-tilpasset bur frarådes kraftigt. Plastmaterialerne i bure til gnavere kan ikke tåle den udsendte varme. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Tanguy
1 beskeder
tanguy
God aften
Jeg er ved at bygge et terra på 200x50 og 75 cm i højden for min lille Sulcata
Interesseret i all-in-one-pærer, kan du bekræfte, at dette produkt er passende og give mig antallet og effekten af de nødvendige enheder, vel vidende at der skal være et varmt punkt mellem 30 og 35 og et koldt punkt omkring 25.
Tak på forhånd
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Den nemmeste måde ville være at installere denne type ophæng, der kombinerer en enkelt varme, UV og lys pære: https://www.zoomalia.com/animalerie/support-de-lampe-sunray-avec-ballast-et-ampoule-a-decharge-haute-intensite-p-16930.html. Ellers kan du udstyre dit terrarium med følgende produkter: https://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-tout-en-un-solar-glo-p-580.html https://www.zoomalia.com/animalerie/potence-pour-lampe-wire-light-p-16443.html https://www.zoomalia.com/animalerie/support-de-lampe-wire-light-a-suspendre-p-404.html. Det anbefales dog at bruge en termostat for at regulere temperaturen bedst muligt. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
sebastien
1 beskeder
sebastien
hej, jeg vil snart have en ung Hermann-skjoldpadde, og jeg leder efter en pære, der kan levere alt, hvad den har brug for - varme, lys og UVB. Jeg har fundet 'Solar Glo' på jeres hjemmeside, men jeg er ikke sikker på, om det er godt?
jerome
2 beskeder
jerome
Hej, til min skildpadde har jeg brug for en UVB 5.0 pære. Hvad svarer denne lampe til i UVB?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, SOLAR GLO 160W pæren leverer lidt over 120µW/cm2 UVB. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
cindy
1 beskeder
cindy
Hej, jeg leder efter at udstyre et terrarium på 90*45*45 til en juvenil pogona vitticeps. Hvilken wattstyrke skal pæren have? Har du en neonlampesokkel og en UV100 neonlampe til at supplere det?
laurent
1 beskeder
laurent
Hej, denne 125W pære egner sig godt til opvarmning af et terrarium på 120x60x60 cm. Du bør også bruge et UVB 10.0-lys.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Uden at kende det dyr, der lever i dit terrarium, er det desværre ikke muligt for os at svare dig. Venlig hilsen, Zoomalia Teamet
mélanie
2 beskeder
mélanie
hej kan jeg bruge denne pære i et terrarium til en ung skildpadde?
Anthony
8 beskeder
anthony
min solar glo 125 w er ikke nok til at oplyse terrariet, hvilken lampe kan jeg tilføje som supplement? (terrarie 90X45X60) for en juvenil pogona
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan anbefale denne type pære: https://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-a-faisceau-etroit-sun-glo-p-577.html Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
Anthony
8 beskeder
anthony
kan man lægge to Solar Glo-lamper i et terrarium på 90X45X60? Eller er det for meget?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det anbefales ikke, da du risikerer at udsætte dit krybdyr for en for intens UVB-stråling med alvorlige metaboliske risici. Men naturligvis afhænger det af arten og terrariet. Derfor er det svært at svare ordentligt på dette spørgsmål. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
damien
8 beskeder
damien
Skal jeg tænde denne pære om dagen eller om natten?
jeanluc
3 beskeder
jeanluc
Hej, ville denne pære kunne bruges til at opretholde en pogona med et varmt punkt på 35° i et terrarium på 120x60x60 og et koldt punkt på 25°? Terrariet vil have dekoration af polystyren og osb3. Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Med hensyn til højden, bør du nemt kunne nå den optimale temperatur på 35°C/40°C. Da din tank er temmelig stor (hvilket er rigtig godt), kan det være nødvendigt med en ekstra lampe. Det afhænger af terrariets indretning og materiale. Det kan være en god ide at anskaffe to lamper med det samme. At have en reserve lampe til ørkendyr er ingen luksus. God opdræt. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
savanah
1 beskeder
savanah
Hej, ville denne pære være nok til at opretholde et varmt sted på 30-35 grader i et terrarium på 120*50*50, med et koldt sted på ca. 25°, det er til en leiocephalus.
Tiffany
2 beskeder
tiffany
Hej, jeg har et terrarium på 60x30x20 til en ung Hermann-skildpadde. Er denne pære tilstrækkelig for skildpadden? Og hvilken lampefod skal jeg bruge? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, denne pære er tilstrækkelig. Det kræver WIRE LIGHT pærefatning + LIGHT BRACKET justerbar arm Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
Tiffany
2 beskeder
tiffany
Hej, jeg har lige fået en juvenile Herman-skildpadde, og jeg vil gerne vide, om denne pære er tilstrækkelig til varme og UV-bidrag? Og hvilken pærefatning skal jeg bruge? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne pære er tilstrækkelig. Det kræver lampeholderen WIRE LIGHT + det artikulerede beslag LIGHT BRACKET. Med venlig hilsen Madeline fra Zoomalia
jean-marc
1 beskeder
jean-marc
Jeg har det komplette terrarie kit til landskildpadder 60 x 35 x 23 cm, er denne pære velegnet til dette kit? Og er den passende? For sidste gang købte jeg en pære, men soklen var for lille ;-) Tak på forhånd. Med venlig hilsen
SYLVIE
1 beskeder
sylvie
Jeg har lige købt en lampe på 160W, men min keramiske holder angiver maks. 150W. Kan jeg bruge det uden risiko? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler denne lampeholder: https://www.zoomalia.com/animalerie/support-de-lampe-wire-light-a-suspendre-p-404.html Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
VANESSA
1 beskeder
vanessa
Hej, for et terrarium på 60L/45l/60H til en ung Russisk landskildpadde (Testudo horsfieldii), anbefales det, at du fokuserer på at skabe et miljø, der bedst efterligner deres naturlige habitat. Her er nogle generelle anbefalinger:

1. **Substrat**: Brug et substrat, der holder godt på fugt, som kokosfiber eller jord blandet med sand. Dette vil hjælpe med at opretholde passende fugtniveauer, da skildpadder har brug for en relativt tør overflade, men kan lide lidt fugt til at grave i.

2. **Lampe og varme**: Installer en varmelampe i den ene ende af terrariet for at skabe en varmezone, hvor temperaturen kan være omkring 30-35°C om dagen. I den anden ende bør temperaturen være lavere, omkring 24-26°C. Denne temperaturgradient giver skildpadden mulighed for at termoregulere.

3. **UVB Belysning**: En UVB-lampe er essentiel for at hjælpe skildpadden med at syntetisere D-vitamin og absorbere calcium, hvilket er vigtigt for deres skalvækst og generelle helbred.

4. **Dekoration og husly**: Tilføj nogle skjulesteder og dekorationer som små klipper eller trægrene for at give skildpadden en følelse af sikkerhed og steder at udforske. Sørg for, at der er et skjulested i den kølige ende af terrariet.

5. **Fodring og vand**: Tilbyd en diæt rig på fibre og calcium, som foder til græssende skildpadder. Sikr altid tilgængelighed af frisk vand i et lavt fad, hvor skildpadden kan drikke.

At skabe et terrarium, der efterligner naturen, vil ikke kun holde din skildpadde sund, men også tilfreds. Kontroller regelmæssigt temperaturen og luftfugtigheden og foretag justeringer efter behov.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler en pære på 160 watt. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
christelle
2 beskeder
christelle
Hejsa, jeg skal have en 5-årig steppe skildpadde i et terrarium på 100x60x60 cm. Jeg vil gerne vide, om jeg kan bruge denne pære samt clip-on holderen. Tak på forhånd.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler denne pære på 160W med klemmontering. Med venlig hilsen Zoomalia teamet
manon
3 beskeder
manon
Hej, jeg har et akvarium der måler 80*30*35, og jeg planlægger at have en vandskildpadde i det. Jeg vil gerne vide, om en 125w pære er for kraftig til kun en 29*17cm strand, idet jeg ikke ønsker at overstige 30°. Hvor langt skal den placeres fra stranden? Hvilken holder skal jeg bruge, da jeg har forstået, at pæren er ret stor. Tak for dit svar
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Hvis du kigger på billede nr. 2, for at opnå 30°, skal du placere lampen i en afstand af 30 cm. Vi anbefaler denne lampeholder med denne pære: https://www.zoomalia.com/animalerie/support-de-lampe-a-pince-glow-light-maxi-p-581.html. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
julien
3 beskeder
julien
tilbyder det alt, hvad en landskildpadde har brug for? UVA, UVB, varme (i passende højde)? Hvilken vil I anbefale for et terrarie på 80*40*25 for at opnå den rette temperatur uden at skade dens skjold?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler denne pære i 50W: https://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-lumiere-du-jour-sun-glo-p-576.html Med venlig hilsen, Teamet fra Zoomalia
auguste
9 beskeder
auguste
hej for en saït kameleon kunne denne pære passe tak
jonathan
3 beskeder
jonathan
Hej, for et terrarie på 200x50x70cm (par af pogona) har jeg en lampeholder med 4 Reptiglo 10.0 pærer på 13w hver. Derfor ville jeg gerne vide, om det ville være tilstrækkeligt at tilføje en 125w lampe for at dække UVB, UVA og varme, eller om jeg også skulle installere en varme spot ved siden af for varmen?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det burde være nok. Vi anbefaler, at du prøver sådan som dette, og hvis temperaturen virkelig ikke er høj nok, kan du eventuelt tilføje en anden varme senere. Med UV-stråler, er det tilstrækkeligt. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
christophe
18 beskeder
christophe
Hej, det handler om kamæleoner. Jeg vil gerne opnå 29 grader i løbet af dagen. Er det muligt med denne pære, eller vil du anbefale en anden pære? Og har denne pære en termostat indbygget, der varmer op og derefter slukker, når temperaturen når 29 grader, men den vil tage noget tid at genstarte, ikke?
christophe
18 beskeder
christophe
Goddag, jeg har tænkt mig at få et terrarium med en højde på 1,50 m og en bredde på 60 cm. Jeg vil gerne vide, om pæren også fungerer som varmelegeme. Hvis jeg sætter den på en termostat, vil den kunne klare det eller ej? Jeg vil kun bruge én pære i mit terrarium.
Thi Bich Duyen
2 beskeder
thi bich duyen
Hej, jeg vil gerne vide, hvilken støtte jeg skal tage for at få pæren til at holde? Ville denne passe? "Glow Light Maxi klemme lampeholder"Tusind tak for dit svar.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, ja, denne support kan passe. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
christophe
18 beskeder
christophe
Jeg har lige modtaget min Solar Glo-pære til mine kamæleoner, og jeg vil gerne vide, hvor længe en pære til UVB/UVA holder. 6 måneder eller 1 år? Tak for dit svar. A+
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Det afhænger helt af brugen (belysningens varighed osv...), som udgangspunkt flere måneder. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Audrey
3 beskeder
audrey
Hej, jeg har købt denne pære til min akvatiske skildpadde. Skal jeg tilføje et UV-neonrør?
christophe
18 beskeder
christophe
Hej, jeg har en skægagame, og mit terrarium måler 120/50/60. Jeg vil gerne vide, om pæren ville være god til mit terrarium. Tak, vi ses!
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja denne pære kan passe. Med venlig hilsen, Zoomalia holdet
auguste
9 beskeder
auguste
Hej, jeg har en Hermann-skildpadde. Er det tilstrækkeligt med et terrarium på 80L45p60h? Bliver det leveret med en lampeholder eller en pæreholder?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Det anbefales mere en pære på 40-50 watt med et UVB 5.0 rør. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Aurélie
7 beskeder
aurélie
Jeg har en akvatisk skildpadde, (pelomedusa subrufa), min varmelegeme sætter vandet til 25°C, så jeg har brug for en varmepære for at få lidt mere varme (uden at overstige 30°C), og jeg har brug for UV-lys, så jeg vil købe denne alt-i-en pære, der ville tage mindre plads end 2 lamper (en til varme og en til UV). Ville denne pære være passende?

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre