Spørgsmål, produktdiskussioner Badesand til gnaver HAMIFORM

92% kunder

anbefaler dette produkt

19 svar
Lou-Ann
2 beskeder
lou-ann
Hej hej! Jeg ser meget få anmeldelser om dette badejord vedrørende rotter. Er der nogen her, der har prøvet det på deres rotter og kan give mig deres mening? Da rotter er ekstremt sårbare med hensyn til luftvejene, er jeg lidt bekymret. Tak på forhånd!
Anne-carole
1 beskeder
anne-carole
Hej, kan jeg sætte denne jord i gravekassen til min dværgkanin? Jeg ønsker ikke at bruge sand. Jeg vil heller ikke have, at den opfatter det som strøelse... Jeg har læst, at man skal bruge plantejord. Tak for jeres værdifulde råd.
Natacha
1 beskeder
natacha
Jeg brugte det i bunden af min dværgkanin. Han brugte det kun en gang, i modsætning til det sidste sand jeg købte, men hvis det er rent, vil det gå over. Ingen problemer siden.
myriam
1 beskeder
myriam
for dværgkaniner?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Dette produkt er egnet til alle gnavere samt kaniner, og det er et naturligt produkt, hvor gnavere nyder at rulle sig for at rense sig. Dog er ikke alle kaniner tilhængere af denne praksis, og vi anbefaler det primært til chinchillaer, otter, osv... Med venlig hilsen, Team Zoomalia
Camille
12 beskeder
camille
Hej, kan vi bruge denne badejord til marsvin
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt synes passende. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
cedric
1 beskeder
cedric
Jeg forstår ikke, hvordan man bruger badesandet. Skal jeg lægge det i hele bakken og derefter dække det med strøelse, eller skal jeg kun lægge badesandet i et hjørne?
serge
2 beskeder
serge
hej, kan vi bruge denne badjord til rotter
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne jords badeværelse vil passe. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
Kevin
1 beskeder
kevin
Hej, Jeg læser "udsender en behagelig duft. Er dette badejord parfumeret? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt indeholder ikke denne duft, lugten er naturlig. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
eric
3 beskeder
eric
Hej, jeg har af d
elena
2 beskeder
elena
hej, jeg har to marsvin. Er det nyttigt at lægge badejord i et hjørnebad (eller kun for chinchillaer)? Desuden, hvordan får man dem til altid at bruge samme sted som toilet? På forhånd tak for dine råd. MVH
Léo
8 beskeder
léo
Men man må ikke putte det i en lille beholder??
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Goddag, Ja i en lille beholder i bunden af buret. Med venlig hilsen Zoomalia teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre