Spørgsmål, produktdiskussioner Biberon
10 svar
3 beskeder
suzanna
Hej,Princippet for flow er ikke specificeret i beskrivelsen...I lyset af de forskellige negative anmeldelser af dette produkt, kan du forklare processen for mig? (Og måske opdatere beskrivelsen for at klargøre for fremtidige købere...).Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Princippet for strømning af denne sutteflaske er identisk med den for klassiske sutteflasker, dens særlig egenskab er den direkte påfyldning fra toppen af reservoiret. Dette produkt er meget værdsat, det er vurderet til 4 stjerner ud af 5. Med venlig hilsen, Zoomalia team
4 beskeder
nga
Kan denne sutteflaske bruges til en lille kattekilling? (til transportburet)
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne sutteflaske kan lække under transport på grund af rystelser, da den ikke er designet til at være hermetisk tæt. Med venlig hilsen, Zoomalia team

38 beskeder
laurine
Hej, jeg har købt sutteflasken i 600 ml, men jeg modtog den uden rem. Er det normalt?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, som en del af vores kundeservice inviterer vi dig til at kontakte vores Kundeservice direkte via din ordreopfølgning. De vil gøre deres bedste for at give dig et hurtigt svar og kontakte produktets leverandør, hvis det er nødvendigt. Du kan også ringe til vores Kundeservice på 0 892 494 028 (mandag til fredag mellem kl. 10.30 til 12.30 og kl. 14.30 til 17.30). Med venlig hilsen, Zoomalia team

38 beskeder
laurine
Hej, er denne flaske gradueret?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne sutteflaske har målinger i oz (ounce). Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
4 beskeder
eric
Hej, jeg læser i anmeldelserne, at nogle gnavere har svært ved at drikke. Hvad skyldes det? Jeg leder efter en lækagefri vandflaske til mine tre marsvin. Denne ser ud til at være god, men er den nem at bruge for mine dyr?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi bekræfter, at denne sutteflaske er ideel til dine gnavere. Vi anbefaler, at du skifter vandet hver dag. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
gaelle
Hej, er denne sutteflaske egnet til rotter? Jeg har bestilt to, men ingen af mine rotter kan drikke med denne tud...