Spørgsmål, produktdiskussioner Bur for undulater og små papegøjer Zolia Conura - H 150.5 cm
31 svar

2 beskeder
jeanne
Godaften; jeg vil gerne købe dette bur for at udvide leveområdet for min rotte. Jeg ville gerne vide, om det ville passe til en gnaver. Tak for dit svar; venlig hilsen
1 beskeder
hugo
hej, separeres foden fra buret venligst
1 beskeder
wafae
Hej, så ja, der er som en stor bue til fødderne, det er nok ikke at stramme dem. Ellers kan vi også tage hjulene af
1 beskeder
marion
Hej, jeg vil gerne vide, om der er en anden åbning udover den store til at placere et badekar på 15,5 x 11 cm? Er det et bur egnet til lovebirds? Tak
1 beskeder
charlène
Hello, yes there are 4 other small openings (sliding doors upward) to put bathtubs and other accessories. The opening of the small doors is about 13cm high by 8.5 wide, most bathtubs should fit on it. In my opinion, the cage will be perfect for lovebirds
1 beskeder
michael
Hej, er det muligt at bruge dette bur til zebrafinker? Tak! Det står, at afstanden mellem stængerne er 1 cm. Min nuværende bur har en afstand mellem stængerne på 1,5 cm, som er større end dette bur.
1 beskeder
patricia
Ja
2 beskeder
marie-lisa
Vil det være velegnet til to deguer? Og er det helt af jern? Hvordan er stængerne?
1 beskeder
anne-laure
Hej, Absolut alt er lavet af jern, undtagen opsamlingsbakken som er lavet af plastik, men den er ikke i kontakt med dyrene. Tremmerne der er inkluderet, er helt i træ. Den er virkelig meget solid og med hensyn til kvalitet, vil den passe til gnavere. Hav en god eftermiddag.
1 beskeder
aurélie
Hej Ja, jeg satte mine ørkenrotter derinde, men jeg vil råde dig til at lade gitteret være over plastikbakken.
1 beskeder
fabrice
Hej, hvad er afstanden mellem pladerne og buret, da jeg planlægger ikke at bruge gitteret. Er buret fastgjort til den rullende base, eller kan man placere buret uden på hjulbasen? Tak.
1 beskeder
angelique
Volieren er meget god til alle fugle. Bakken og risten i bunden kan fjernes begge, og man kan også bytte risten og bakken rundt.
1 beskeder
nathalie
hej, der er næsten 3 cm plads, hvis du fjerner gitteret; og nej, vi kan ikke fjerne rullestøtten, buret er fastgjort derpå

2 beskeder
jeanne
Hej, hvordan har du gjort for at bytte de to pladser? God dag
1 beskeder
tony
Hej, jeg har købt buret, og jeg ville gerne vide, om det er muligt at fjerne nettet på toppen, så min nymfeparakit kan nyde sandet.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi fraråder at fjerne gitteret, da det ville efterlade et rum, hvor din fugl kunne forsøge at komme igennem. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
nathalie
Er denne bur egnet til en conure
11381 beskeder
zoomalia
Hej, dette bur er helt sikkert egnet til en conure. Venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
marie laure
Hej passer dette bur til et par store rosellaparakitter?Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur vil være velegnet til et par omnifaver.
Med venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
Med venlig hilsen,
Zoomalia-teamet

4 beskeder
chantal
denne burmodel interesserer mig, men jeg ønsker ikke at have det rullende bord, som buret står på. er det muligt ikke at fastgøre det. chantal
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Buret og dets støtte er uadskillelige, det er ikke muligt at bestille det ene uden det andet. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia

4 beskeder
chantal
hvordan holder fodertruget på buret? Jeg forstår det ikke...
1 beskeder
jocelyne
Jeg vil gerne vide, om denne bur ville være egnet til 2 nymfeparakitter, og hvis ikke, hvilket bur ville være passende?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur er egnet til nymfekakaduer. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet